Eerste les sinds 15 jaar....

👍🏻 Het belangrijkste is dat jij met plezier op je motor stapt en daardoor ga je het vanzelf vaker doen en daardoor krijg je ook vanzelf meer ervaring.
Ik ben pas heel laat (46) begonnen met motorrijden maar ben er nu echt verslaafd aan :]
 
Als de aanloop naar het rijden op zich zo een zware bevalling is, met onzekerheden en twijfels vraag ik me oprecht af het verstandig is om überhaupt motor te gaan rijden.
 
Als de aanloop naar het rijden op zich zo een zware bevalling is, met onzekerheden en twijfels vraag ik me oprecht af het verstandig is om überhaupt motor te gaan rijden.
Zware bevalling vind ik nogal overdreven. Maar ik wil idd goed voorbereid zijn en om die reden weer opfrissen als het gaat om mijn riding skills.
Dat ging in de eerste les (2e uur) al stukken beter dan in het eerste uur. Ik verwacht komende week dus ook wel weer vooruitgang. Als dat daarna goed gaat, dan neem ik nog 2 of 3 lesjes en daarna is het klaar. Dan heb ik 4/5 lessen gehad. Afhankelijk van hoe t gaat denk ik wel dat het gevoel voldoende terug is om weer te gaan rijden. Als dat zo is: motor huren en gaan. Kilometers maken. Dan in t voorjaar maar eens kijken wat er eventueel te koop is qua motor.....Dat is voor nu zoals ik e.e.a. in mn koppie heb zitten.

Niemand moet met onzekerheden op de motor kruipen. Lijkt me logisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan