Heropstap na 10 jaar

In zo'n KNMV VRO Risico Herkennen hebben ze ook wat tips voor je, zit in sommige provincies subsidie op. Voor een paar tientjes ben je dan een dag aan het rijden en krijg je een hoop tips over positie op de weg, kijkgedrag etc.

Maar zou vooral gewoon een motor kopen naar je zin en veel gaan rijden.
Uitstekende tip! Ik ga direct googelen... Thnx!!

Edit:
€50 voor een cusus in Friesland lees ik net! Nogmaals heel erg bedankt!!
https://knmv.nl/2023/april/provincies-en-de-knmv-investeren-in-veiligheid-motorrijders/
 
Zie nu dat het alleen in Brabant zo goedkoop is, Drenthe en Friesland heb je wel korting en in de rest betaal je wel het volle bedrag.
Ik heb twee jaar geleden voor €50 (kom uit Brabant) die training gedaan en was best gezellig en leerzaam. Nu nog herken ik de situaties uit de training en ga daar anders mee om dan voor de training.
 
Zie nu dat het alleen in Brabant zo goedkoop is, Drenthe en Friesland heb je wel korting en in de rest betaal je wel het volle bedrag.
Ik heb twee jaar geleden voor €50 (kom uit Brabant) die training gedaan en was best gezellig en leerzaam. Nu nog herken ik de situaties uit de training en ga daar anders mee om dan voor de training.
Waar zie je dat staan?

Onder de link die ik eerder poste:

"De provincies Friesland, Noord-Brabant en Drenthe investeren in de veiligheid van motorrijders. Samen met de KNMV gaan de provincies de internationaal onderscheiden training Risico Herkennen aanbieden. Waar de training normaal 260 euro kost, kost de cursus in deze provincies slechts 50 euro."

Zo te zien ook in Friesland, waar ik dus woon...
 
En na een jaartje boek je een keer een beginners trackday met je motor.
Achter de marshall leer je dan hoe plat je echt door een bocht kan.....
 
Ik heb in 2020 een nieuwe motor scooter gekocht na ongeveer 15 jaar niet meer te hebben gereden.
Ik ben voorzichtig begonnen om de motor te leren kennen en inrijden en langzaam alles opgevoerd.
 
Toevallig laatst met mijn pa gereden, was voor hem voor het eerst in 7 jaar en de 2de keer in 15 jaar.

Het was echt net als fietsen, je verleerd het niet.

Desalniettemin, hij heeft ook ruim 10 jaar dagelijks gereden en er is absoluut geen schaamte om gewoon even een uurtje te lessen bij een rijschool.

En niet te vergeten. Leuk dat je weer gaat rijden en veel veilige KMers!
 
Toevallig laatst met mijn pa gereden, was voor hem voor het eerst in 7 jaar en de 2de keer in 15 jaar.

Het was echt net als fietsen, je verleerd het niet.

Desalniettemin, hij heeft ook ruim 10 jaar dagelijks gereden en er is absoluut geen schaamte om gewoon even een uurtje te lessen bij een rijschool.

En niet te vergeten. Leuk dat je weer gaat rijden en veel veilige KMers!
Thnx! 🙂
 
Waar zie je dat staan?

Onder de link die ik eerder poste:

"De provincies Friesland, Noord-Brabant en Drenthe investeren in de veiligheid van motorrijders. Samen met de KNMV gaan de provincies de internationaal onderscheiden training Risico Herkennen aanbieden. Waar de training normaal 260 euro kost, kost de cursus in deze provincies slechts 50 euro."

Zo te zien ook in Friesland, waar ik dus woon...
Ja, denk dat ik het stukje iets te gauw las. Dacht even te lezen dat hij voor €230 werd aangeboden maar dat is de originele prijs van die andere cursus.

Denk dat een goeie cursus is voor iedereen die heropstapt. Of eigenlijk voor iedereen die al een paar jaar rijdt
 
Terug
Bovenaan Onderaan