• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

NVZ club weekenden 2014

sidebike

MF veteraan
Lid geworden
1 aug 2008
Waarderingsscore
39
Al jaren organiseert de NVZ, 4 club weekenden per jaar, meestal zijn dit kampeer weekenden voor clubleden van de NVZ.

We krijgen nog al eens de vraag om eens te mogen kijken op een weekend.. en uiteraard is dit mogelijk....we hebben tenslotte allemaal dezelfde hobby.
Kijk voor de weekenden op de site van de NVZ...www.zijspanrijders.com en stuur een mail naar de secretaris van de club.

Lidmaatschap is niet direct vanzelf sprekend....

Greetz Sidebike

Laatst bewerkt:
Al jaren organiseert de NVZ, 4 club weekenden per jaar, meestal zijn dit kampeer weekenden voor clubleden van de NVZ.

We krijgen nog al eens de vraag om eens te mogen kijken op een weekend.. en uiteraard is dit mogelijk....we hebben tenslotte allemaal dezelfde hobby.
Kijk op de site van de NVZ...www.zijspanrijders.com en stuur een mail naar de secretaris van de club.

Lidmaatschap is niet direct vanzelf sprekend....

Greetz Sidebike

Ik hou niet van driewieler samenscholingen O-)

Haha lees nu pas.. Goed bezig moat ;)
plant dan meteen de agenda ff in de OP :Y

Goh, een eigen NVZ hoekje op MF *O*

Helaas moet ik hemelvaart verstek laten gaan. Komt te vroeg gezien d'n rugge ;(

Laatst bewerkt:
Vorige week net aangemeld... :)

Leuk, ga je nog een weekend bezoeken?

Bier drinken tijdens kidsweekend eind juni?

Bier drinken tijdens kidsweekend eind juni?
Denk ik wel, mijn oudste dochter ziet dat al helemaal zitten...

en nee, niet dat bierdrinken.. :+

verder moet ik even kijken hoe t allemaal loopt, ik ben nogal druk met een baan die er voor zorgt dat ik regelmatig weg ben en een eigen bedrijf..

Denk ik wel, mijn oudste dochter ziet dat al helemaal zitten...

Anders de mijne wel :9

en nee, niet dat bierdrinken.. :+

:?

verder moet ik even kijken hoe t allemaal loopt, ik ben nogal druk met een baan die er voor zorgt dat ik regelmatig weg ben en een eigen bedrijf..

Wij zullen er ook niet altijd bij zijn, maar streven wel naar 1 weekend in het jaar.

Het kidsweekend staat hier in ieder geval wel weer op de planning.

dat is allemaal,prima bevallen,vorig jaar

Dit is na kinderbedtijd ;)

nou... die meiden van mij gingen pas om 24.00 naar bed...ze hadden nog geen tijd om naar bed te gaan....

Die zijn bijna tien jaar ouder dan de mijne moat ;)

Tent uit de mottenballen getrokken, doet t ook nog...

Ik zie steeds minder belemmeringen. .. :)

Als er geen vrijgezellenfeest tussendoor komt zijn wij er ook zeker bij!

Hemelvaartweekend 2014

Komende Hemelvaartweekend van 29 Mei t/m 1 Juni staan we op camping Hellenthal, Plastis 1, Hellenthal in de Duitse Eifel. www.camphellenthal.de
Mooie omgeving om te toeren, leuke dorpjes( Monschau), rodelbaan, en een dierenpark in de buurt.
Inschrijving bij onze penningmeester Lammert Zijlstra,

Kinderen tot 2 jaar gratis.
kinderen van 3 t/m 15 6 euro p.p.p.n.
16 jaar en ouder 7 euro p.p.p.n.
Stroom 2,50 per dag,nacht.
Honden mogen mee, maar aan de lijn.

Verse broodjes zijn te bestellen bij de imbiss, volgende ochtend op te halen en te betalen.
Elke avond onder ouderlijk toezicht mogen we een kampvuur maken.
Laten we er weer een mooi weekend van maken, hopelijk mooi weer.....

Goede reis, en tot volgende week!

Vincent en Lammert.

Laatst bewerkt:
Helaas moet ik die nog verstek laten gaan, maar laatste weekend juni in Raalte zijn we er zeker bij!
Hoop nog meer forummers met kinderen. Veel plezier daar. Pracht omgeving en hopen op mooi weer.

Laatst bewerkt:
Laatste weekend van Juni heb ik ook een optreden, kan ik helaasssss weer niet. Roos vindt het nu al jammer.

Ben jij ook een vast ingredient van die groep dan? Enige zanger ofzo? Anders kan je toch een keer overslaan voor je lieve dochtertje ;)

Ik ben de enige man tussen 7 vrouwen.
Als ik niet meezing kan het optreden niet doorgaan...

Om dit in de toekomst te verbeteren is er een 2e vent bijgekomen maar die z'n stem komt niet zo laag als die van mij en het repetitie tempo ligt eigenlijk te hoog voor hem. Bovendien begint hij al met een 3 jaar achterstand qwa samenzang. Lastig lastig.

Weer een topweekend gehad in de Eifel...kampvuur, bier, motorrijden in een prachtige omgeving...

Zal ff wat foto,s plaatsen...
full

full

full

full

full

Terug
Bovenaan Onderaan