Obesitas Crossers Crossbaan meeting 2023 nr 1 Emmen 23-03-2023

Goedendag allemaal, ik zit voor het eerst op dit topic
Kom uit regio Den Haag, 50+en een beetje kreupel
Heb mn oude off road motor weer eens uit de hoek gehaald, deze is na wat blessures ooit aan de kant gezet
Maar ik heb er weer zin in, dus zou ik een keer willen aanhaken bij een off road tourtje.
Mn oude off road maatje heeft ons helaas verlaten.
Lijkt me wel weer heerlijk om op de motor van de natuur te genieten.
Ik ben bang dat je in het verkeerde topic zit. Deze meeting gaat op een crossbaan plaats vinden.
 
Er is contact met een instructeur (Adventure Shield) deze woont praktisch aan de baan en kent hem ook.
Er moet nog een prijsopgave gemaakt worden, maar voor de mensen die daar interesse in hebben misschien wel een fijn opstapje van de dag.
Het zal niet lukken binnen die €35 inschrijving, voor degenen die met instructeur willen rijden komt er dus wat bij. Hoe meer personen hoe goedkoper.

Hij wilde dan een kleine basis sessie staan houding en afstelling stuur enz, met groepjes de baan in enz. Is er dan de hele dag, we kunnen aangeven wat we precies willen.
Alles voor wie dat wil. Wil je gewoon van begin tot eind lekker zelf op pad zonder inmenging dan is dat helemaal prima!

Heb je belang bij instructie, geef dat dan aan, dan kan ik melden hoeveel personen ongeveer en kan ik kijken of daar een net bedrag uit komt!

Ikzelf heb de 2daagse training bij Albert (adventure Shield) gedaan.
(zijn toen ook over zowel de cross als enduro baan gegaan).
Met Albert als instructeur heb je daar een hele goeie, kan het de andere aanraden :t
 
Yes ik ben er weer bij!
Vorige keer was leuk 😃

Moet alleen nog even kijken hoe ik daar kom vanaf Eindhoven.
 
Hallo, Dennis hier! ik heb sinds lange tijd in november weer een keer offroad gereden (actionplanet in Spaarnwoude) en dat beviel me goed. Ik wil dit weer vaker doen!
Kan ik ook meerijden op deze dag? Ik wil dan op de 520EXC maar ik neem ook mijn oude hondaatje mee.
 
Hallo, Dennis hier! ik heb sinds lange tijd in november weer een keer offroad gereden (actionplanet in Spaarnwoude) en dat beviel me goed. Ik wil dit weer vaker doen!
Kan ik ook meerijden op deze dag? Ik wil dan op de 520EXC maar ik neem ook mijn oude hondaatje mee.
Je mag zeker mee komen rijden!
 
Mijn XT heeft eerst nog even liefde nodig en ik vind het nu te koud om te sleutelen. Blijf wel even meelezen, als ik bijtijds de motivatie vind om hem in orde te maken meld ik me aan
 
Schrijf mij ook maar op als het nog mag, beetje Filmen/Rondhanden/Paar rondjes op m'n 350 enduro en hopelijk een broodje gehaktbal van Barry eten ;-)
 
Goedemorgen, Ik wil eigenlijk ook wel komen. Nog even kijken als het met werk kan maar daar kom ik zo snel als mogelijk op terug. Ik had nog wel een vraag. Is het ook mogelijk om met twee motoren te komen (gsa1200 en exc 450). Wil eigenlijk op beide wel wat meters maken.
 
Ik ga ook graag mee. CRF300L Rally.
Ik moet gewoon ja zeggen, anders gebeurt het nooit 🙂
 
Goedemorgen, Ik wil eigenlijk ook wel komen. Nog even kijken als het met werk kan maar daar kom ik zo snel als mogelijk op terug. Ik had nog wel een vraag. Is het ook mogelijk om met twee motoren te komen (gsa1200 en exc 450). Wil eigenlijk op beide wel wat meters maken.
Die GSA is wel de ultieme Obesitas Crosser.
Altijd al eens zo'n ding een crossbaan over willen sturen!
 
Ik ga ook graag mee. Mogelijk komt er ook een maatje van mij mee maar dat meldt hij dan zelf wel. Ik kom op zowel de gsa 1200 als de exc 450. Kan je wat afwisselen. 😜
 
Goedenavond,

Wat een tof initiatief, ik graag meedoen.
Ik weet nog niet op welke motor(en)
het wordt🙈
Is de optie van afwisselen.die Yke noemt ook mogelijk? Dan neem ik de 690 en de exc 400 mee👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan