Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook op mijn telefoon, of (soms) ontzettende lag tijdens het typen van een bericht in landscape.
 
Ziggo? Die maakt nog wel eens rare sprongen. Gisteren ook last van bij de Leenbakkersite. WiFi uit en op de 4G van KPN werkte het prima. En dit terwijl ik de WiFi van Ziggo zelf al uit heb gezet en een Ubiquity accesspoint gebruik.
 
Op de computer krijg ik die melding praktisch bij alles wat ik op het forum aanklik. B|
 
Op je telefoon of op een pc/laptop? Als je een adblocker hebt, zet die eens uit...

Zowel op de pc als op de telefoon, soms bij elke muisklik en /of swipe en dan weer 2 tot 5x niet
adblocker is uitgeschakeld voor motor-forum
en de telefoon heb ik geen adblocker
 
Ook ik heb dat bericht, meerdere keren, en al sinds een week of 2 ongeveer.
Op de PC en zonder adblocker.
 
Ook hier regelmatig dat bericht.
Volgens mij met name als ik een pagina wil openen die gelinkt is aan mijn account, dus mijn meldingen, of favorieten ofzo.

Op Android telefoon, zonder ad blocker.
 
Op mijn werkcomputer zonder adblocker wel en op mijn privé computers met adblocker juist niet.
 
Ik krijg de melding alleen als ik niet ingelogd ben. Schreef het een tijdje terug al, dit is naar mijn idee de oorzaak:

Als je ingelogd bent:
x-cache-status: BYPASS

Niet ingelogd:
x-cache-status: HIT

De conclusie moge duidelijk zijn.
 
Toch zie ik in de headers (als ik niet ingelogd ben) nog x-cache-status: HIT

Dat is de cloudflare cache die nog in werking is. Het probleem is bij mij dus helaas niet verholpen: als ik niet ingelogd ben (op iPad, geen adblockers, geen speciale DNS maar gewoon puur Safari zonder toeters en bellen) komt het helaas nog voor. Ingelogd heb ik de melding bij mijn weten nog nooit gehad.
 
Ik had de melding vanavond ook. Bij het beantwoorden van een PB van een mede MF'er. Was uiteraard ingelogd, en op de PC bezig.
Overigens ben ik altijd direct ingelogd als ik naar MF ga op de PC, ik weet niet of dat er wat mee te maken kan hebben.
 
Toch zie ik in de headers (als ik niet ingelogd ben) nog x-cache-status: HIT

Dat is de cloudflare cache die nog in werking is. Het probleem is bij mij dus helaas niet verholpen: als ik niet ingelogd ben (op iPad, geen adblockers, geen speciale DNS maar gewoon puur Safari zonder toeters en bellen) komt het helaas nog voor. Ingelogd heb ik de melding bij mijn weten nog nooit gehad.
Ik heb de Redis cache uitgeschakeld voor gasten, Cloudflare doet nog steeds gewoon mee. Heb net wel de Cloudflare firewall aangepast, kijken of dat resultaten oplevert.

Heb je het alleen op de iPad? Ik wil namelijk de developer console fouten zien bij iemand waar de foutmelding in beeld komt...

Mocht iemand de foutmelding krijgen op een pc, zou je dan het volgende eens willen uitproberen?
Als je de foutmelding krijgt, open dan de "developer tools" (F12 zou moeten werken) en kijk of je een rood kruisje ziet. Klik daar op en kijk of er een foutcode of rode text in beeld komt.
Die wil ik graag weten.
 
heb je hier wat aan? (edge chromium op Win10)

SharedScreenshot.jpg
 
Ik heb dit probleem ook op mobiel (firefox mobile).
Het lijkt te gebeuren als je de pagina nog open had (van een paar uur terug bijv.) en dan bijv. op het notificatie icoon druk (bel)

Op desktop (ook firefox) nog nooit gezien. Beide altijd ingelogd.
 
Eindelijk een keer deze melding gekregen toen ik ingelogd was. En het was naar mijn idee een lokaal probleem! Devtools meldt HTTP 200 (from disk cache)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan