Off/Allroads & Supermotard winkels gezocht

(John van de Bunt heeft nu ook een sm staan zag ik) en motoroccasion, dusse succes *D

Sjit zeg,voor die KTM had ik John gebeld Zaterdagochtend om 09.30 uur, ik had hem vrijdagavond gezien op hun site, speciaal vroeg uit bed effe bellen om een afspraak te maken voor dezelfde dag, is ie verkocht de dag ervoor ;( ;( ;(
Nu dat ik de foto weer zie krijg ik weer een bijna huilbui '(
 
Ehhhh, dit is jouw speelgoed waar zij ook op rijdt. Volgens mij heeft ze liever een Fireblade ;)


Het is haar speelgoed waar ik ook op mag rijden.
Zij heeft der Blade verkocht 2 jaar geleden toen de eerste eraan kwam, en zij wilde altijd al een crosser.
Ik wilde iig 2 motors om af en toe effe samen te kunnen rijden, dacht eerst aan en circuitmotor met kenteken, maar doordat steeds meer mensen een SM kochten, en noppenbanden niet echt rijden op asfalt, de 620 gekocht, waarmee ze trouwens ook rondjes heeft gereden op Emmen.
Echter kicxstarter viel niet echt in goede aarde bij het meissie, dus met de 520 is ze helemaal in haar nopjes.
Plus dat de KTM op haar naam staat is goed voor haar no-claim als er over een paar jaartjes weer een supersport bij moet komen.
En een mini ktm 50 voor Joey, pheeeeh, moet maar gaan verhuizen voor een huis met een grote loods. ;)

Maar een Blade blijft trekken hoor
 
Hey ik heb nog wel een Fireblade te koop!!
;)



zwart????


Een zwarte '98-'99 was leuk geweest, maar een 2002 model is iets teveel van het goede, heb net een dochtertje erbij van 4 weken nu, dus echt veel zal er nog niet gereden worden
 
En een mini ktm 50 voor Joey, pheeeeh, moet maar gaan verhuizen voor een huis met een grote loods. ;)

Nooit geweten dat die SM niet van jou was, ik dacht dat het weer een speelgoedje van je was ;)

Die 50cc-tjes gaan best hard trouwens. Zoontje van bekenden heeft ook zo'n KTM 50cc crossertje. Met een dikke 80 per uur door het bos :o

Ze hebben hem maar ingeschreven bij de crossclub, leek veiliger :P
 
Wat denken Jullie hiervan, ik vindt het wel een grappige motor, maar wordt een beetje nerveus van de bijgeschreven tekst, is dit terecht of niet :?

Het lijkt erop dat ie een vastloper heeft gehad, omdat hij praat over een nieuwe cilinder, een paar nieuwe pakkingen kan ik nog wel begrijpen, maar de rest :?

En zijn het de standaard maten voor supermotard wielen die er bijzitten of niet

Aangezien ik geen motortechneut bent vraag ik om jullie hulp :}

Alvast bedankt Kokkie :}


http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/crossmotoren/42514.htm?oudei=60


Beschrijving: te koop KTM 620 LC4 met kenteken bj 94 supermotard enduro
blok moet nog ingereden worden,net gereviseerd er zit nieuw in . big end . arias zuiger. nieuwe cilinder. oliepomp. en natuurlijk alle pakkingen blok is weer als nieuw verder zit er nog een set supermotard wielen bij achter 4.25" voor 3.5" met schijfen. dus zo als je ziet een onderhouds vrije machine voor de komende tijd. alle banden nog als nieuw
€ 2.650,00
 
Dat zit er dik in, vraag hem waarom hij hem weg doet, normaal doe je namelijk niet een dikke investering om je brommer op orde te krijgen om hem daarna gelijk weer te verkopen.

Ik ga nu bellen, maare is het beter om er 1 te kopen die geen vastloper gehad heeft of maakt dat na goede reparatie niet uit.
 
Net gebeld,het blok was dus vastgelopen, de eigenaar zegt dat het een hobby is om vastgelopen motoren op te kopen( dit was ongeveer nr.25) als ze gerepareerd zijn dan verkoopt hij ze weer door.

Toen hij 4 weken geleden de motor kocht dacht hij dat alleen de bigg-end was vast gelopen en hem effe snel te kunnen maken, maar ook de zuiger en de krukas waren vast/kapot.

Nu is het framenummer hetzelfde als op de papieren, maar het bloknummer is anders, hij verteld dat dit meestal het geval is.

Is het nog wel verstandig om de motor te kopen gezien de geschiedenis :?
 
Nu is het framenummer hetzelfde als op de papieren, maar het bloknummer is anders, hij verteld dat dit meestal het geval is.

Is het nog wel verstandig om de motor te kopen gezien de geschiedenis :?

Meestal ; klopt niet alleen als er een ander blok in is gehangen.

Verstandig ; dat hangt er vanaf of het werk goed gedaan is en dat alles wat ook vervangen moet worden ook daadwerkelijk vervangen is.
 
Meestal ; klopt niet alleen als er een ander blok in is gehangen.

Kan dit problemen geven als je bv een ongeluk krijgt, en ze gaan de nummers nakijken,en zien dat het framenummer niet overeen komt met het bloknummer :?
 
Nog een paar jaar en men koopt geen Enduro's./Crossers meer om om te bouwen omdat een Standaard supermotard dan beter en goedkoper is dan het ombouwen!!

suc 6

Dat ben ik eigenlijk niet met je eens, want een crosser ombouwen tot supermotor levert echt wel voordelen op. Een LC4 weegt al gauw 149KG en een crosser zit rond de 110. Laat er nog 5 kg bij komen aan materiaal, scheelt je een dikke 30Kg.

Gooi dat samen met 70Pk in de mixer en je hebt een superkanon :]
 


Je bent nog niet overal geweest.

Wel lekkerre tieten trouwens
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan