• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Off road rijden in Arnhem en omgeving

haak71

Die hard MF'er
Lid geworden
20 mei 2003
Waarderingsscore
1
Ik ben sinds kort in het bezit van een " oudere" enduro.

Nu ben ik naast enthousiast motorrijder (of en van het asfalt) ook nog wel redelijk natuur liefhebber en gezagsgetrouw en wil ik dus niet vol gas de posbank over
want het mag niet en het is niet verstandig.......................... etc.

Maar ik vroeg mij af of er mensen hier in de omgeving zo nu en dan off road rijden op legale zandwegen en paden en of ze mij die misschien een keertje kunnen laten zien.......

Ik hoor het graag

Niemand ???????

Hmm ik ga vanaf Zutphen gewoon richting de duitse grens.. Ik kom soms zoveel zandpaden tegen dat ik gewoon niet meer weet waar ik heen moet.. :)

Zutphen is nog al een eindje rijden op de TT is niet echt goed voor de banden (Noppen), ik hoopte op iets dichterbij iemand nog input ??????

Genoeg bouwterreinen in de buurt toch. Arnhem Zuid zijn ze flink bezig. Betuwelijn is af maar was ook leuk.

Woon zelf in Elst, maar heb nog geen goede off-road rijd mogelijkheden kunnen ontdekken.

Laatst bewerkt:
Ik ook niet moet misschien gezindewind ons de weg maar eens wijzen ?????

Lijkt me leuk, maar het gaat om vrij kleine terreintjes dus verwacht geen Sahara. Moet voorvork vervangen en heb wat pijntjes in m'n lichaam, maar daarna zal ik dit topic wakkerschudden.

ik heb het topic gemarkeerd, dus als je er klaar voor bent laat het maar weten.

Beetje laat, maar morgenavond wat te doen? Ene terreintje is wat beter afgesloten maar nog wel te komen, alleen staat het water hoog dus minder leuk.
Als jullie kunnen mail dan maar ff.

Kan je wel een keer 's avonds (wo en do kan ik ook) of liever en keer in het weekend?

Zondag vind ik ook een mooie dag, laat maar weten als je/jullie kunnen.

heeft even geduurd maar ik ben er klaar voor.................

in principe ben ik er ook klaar voor. (nog wel effe nieuwe binnenband voor erin)

Wil zondag wel een stukkie rijden. Nu met verlaagde stepjes :). Uur of 1?

Het was leuk, ondanks de droogte toch soppende laarzen en een natte onderbroek :P. Motor begon wat te sputteren van al het water dus niet te lang gereden, daarna naar huis en na 3 km liep ie weer als vanouds, net ff luchtfilter schoongemaakt en nu weer klaar voor de volgende keer als het wat geregend heeft.

Inderdaad, leuk gereden, erg droog en hard. Op een paar stukken na waar het weer tot aan de oksels in het water was. Ben maar effe langs de wasstraat gereden want de motor zag er niet uit. ook maar effe kleren in de was gegooid. stinkt uur in de wind

btw mooi dat ie weer goed loopt.

Laatst bewerkt:
Oeps lees nu pas dat jullie zijn wezen rijden wil de volgende keer graag mee, ben nu op de ace naar veenendaal gereden en over de dijk via Wijk bij duurstede weer terug............

Volgende keer beter opletten :). Bouw alvast maar een snorkel op je TT

ik wil ook mee met jullie :P als ik me rijbewijs heb ..
yahoo! heb een offroad met kenteken gekocht gister!
125cc kawasaki bj 97''
dus een off roader erbij woon in hartje arnhem ..
in arnhem zuid kan je ongestoord rijden ( naast de brug .. weiland en wat weggetjes.. (als je de route kent ;) wel leuk)
en achter het politie bureau op de westervoortse dijk ( achter gamma) beetje crossen . nog geen gezeur gehad.. rijd er al maandje of 2 met een 125 4 takt (voor me broertje gekocht)en nu me 125 2 takt
helaas 25 juni pas afrijden :( avb en theorie al binnen :P
vandaag nieuwe bougie en motorolie errin gedaan .
wil me koppelingsplaten vervangen en zuiger . iemand www adresje of van een winkel?
Foto=3JZLDQJM

Foto=LYCVBLKS

Foto=RGSWAPXX

Laatst bewerkt:
SingleStyle: wees een beetje terughoudend met het vermelden van leuke stukjes op fora, voor je het weet ben je niet meer de enige en komt de man met de pet eens polshoogte nemen (zeker nu je nog geen papiertje hebt).

Is dat geluid van dat groene gevaarte nog een beetje beschaafd? Ziet er wel lekker licht uit.

SingleStyle: wees een beetje terughoudend met het vermelden van leuke stukjes op fora, voor je het weet ben je niet meer de enige en komt de man met de pet eens polshoogte nemen (zeker nu je nog geen papiertje hebt).

Is dat geluid van dat groene gevaarte nog een beetje beschaafd? Ziet er wel lekker licht uit.
daar heb je opzicht wel gelijk in ..

merk demperO-)? NOT FOR ROAD USE 8) .. *O*
idd mooi fluor groen.
115 kg .. weet alleen niet hoeveel pk ofzo .. :P wie wilt googelen! lol

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan