Oh,oh Den Haag! Deel 40. Met lekkere visjes op de boulevard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand trouwens een idee hoe we einde A4 voortaan gaan noemen? Is niet echt einde meer :]
 
Zul je zien heeft straks de politiek handjeklap mbt de A4 gespeeld een soort A4 deal.
 
Laatst bewerkt:
spullen zijn al verkocht arend,, het ging sneller dan he tlicht. Ik heb wel nog een gsxr achterwield en een 1100 91 tank met een deuk ad voorkant onderzijde.
 
spullen zijn al verkocht arend,, het ging sneller dan he tlicht. Ik heb wel nog een gsxr achterwield en een 1100 91 tank met een deuk ad voorkant onderzijde.
Was ook scherp aangeboden :Y
Het ging mij om de carbs en bochtenset. Helaas pindakaas volgende keer beter
 
man ik eb nog kuipen wielen en een doos onderdelen god mag weten wat tokicos 6 zuiger en nog meer troep.

Was je ooit wel eens in mijn garage geweest RIck?

Ik had zeker 200kg aan staal weggegeven en een zooi motorblokken hier verkocht.

Garage is gelukkig bijna leeg want ik ben het spuug zat

Zowel mn vader als ik reden/rij al jaren motor.

En we zijn nog van die tijd dat we alles zelf deden en in de loop jaren had ik me toch een bende verzameld..Ik kocht altijd als ik het niet nodig had.
 
Was ook scherp aangeboden :Y
Het ging mij om de carbs en bochtenset. Helaas pindakaas volgende keer beter

Heb nog wel een originele gsxr1100 bochtenset liggen maar die is wat lek. ff oplassen.

Met een ouwe demper. Geef maar wat pilsjes
 
Laatst bewerkt:
Yamaha komt in 2016 met de motor die je altijd al had willen hebben

Yamaha%20MT-10%2016%20%208.jpg


Yamaha%20MT-10%2016%20%2010.jpg
 
De MT-10 :Y
Mooi stukje techniek, maar zal nog wel een paar jaar duren voordat die 2e hands betaalbaar is :/ Ben wel benieuwd naar de specificaties, nog niet alles is bekend gemaakt...
 
Ja, maarrrrrrr

Nu nog clip-ons erop, zodat je normaal kan verzitten....
en een fatsoenlijke kuip, zodat er niet af waait tegen de tijd dat je hem in zn 6 zet....

Ow wacht, die is er al en heet de R1 :P _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan