Oh,oh Den Haag! Deel 40. Met lekkere visjes op de boulevard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de zomer gaat de GPZ ook weer wat liefde krijgen.

Dat was mijn motorplanning voor dit jaar....
 
Heb nog wel een originele gsxr1100 bochtenset liggen maar die is wat lek. ff oplassen.

Met een ouwe demper. Geef maar wat pilsjes

Hey, hoi :W

Hier heb ik nog wat vintage beeldmateriaal voor je ;)

af en toe komt er een of andere rare mafketel in beeld op n ouwe gixxer. beetje knallen enzo :9 })
 
Laatst bewerkt:
Hey, hoi :W

Hier heb ik nog wat vintage beeldmateriaal voor je ;)

af en toe komt er een of andere rare mafketel in beeld op n ouwe gixxer. beetje knallen enzo :9 })

Gelukkig nieuwjaar ook allen. Leuke filmpjes.. Hier Magna knallen langs de Lek, sorry voor de lakse kwaliteit (opname van opname, ben niet zo handig met videobewerken):
 
Laatst bewerkt:
Ja, maarrrrrrr

Nu nog clip-ons erop, zodat je normaal kan verzitten....
en een fatsoenlijke kuip, zodat er niet af waait tegen de tijd dat je hem in zn 6 zet....

Ow wacht, die is er al en heet de R1 :P _O-

Neejo lekker rechtop :] de XSR700 en 900 ook supercool. Yamaha maakt leuk speelgoed laatste tijd.
2016_yamaha_xsr900_t.jpg
 
Not my cup of tea...
Allemaal veel te gelikt/gestyled als je het mij vraagt.
Metromannenbikes. Ow wacht, dat heet nu hipster :P
 
Laatst bewerkt:
Zo hebben we gelukkig allemaal onze smaak en voorkeur, die bij mij altans steeds veranderd. Bij jou zie ik een CX500 in je lijst dus ooit was jij ook een hippie ;)
 
Haha, ik had een CX500 ja, maar die was ongeveer zo hip als een stoeptegel... Behold, the RustWing:
[img=550]http://www.motorstek.nl/download/71687/133279e924abd2a82da9161fc6dd7e92[/img]
 
Laatst bewerkt:
Leuk
MacBink, 1930. probeer ik bij te zijn.

enne: nog de Beste Wensen allen.
Dat er veel gereden mag worden.
 
Hilarisch ding.. moet wel lekker draaien dat blok volgens mij?
Definieer lekker draaien :P
Hij deed het. Tot de stator doorbrandde...
En aangezien je die niet bepaald eenvoudig vervangt bij een CX (carter splitsen!) was ik er klaar mee. Ding heb ik toen verkocht, in ee uur gereduceerd tot een hoopje onderdelen en is achterin een Peugeot 205 (!) opgehaald.
[img=400]http://www.motorstek.nl/download/32790/7aecee48bbd35048f964ab289b913d0b[/img]
[img=400]http://www.motorstek.nl/download/32836/41b63f5c12375da98b35fa4eb5c54541[/img]
 
Laatst bewerkt:
Definieer lekker draaien :P
Hij deed het. Tot de stator doorbrandde...
En aangezien je die niet bepaald eenvoudig vervangt bij een CX (carter splitsen!) was ik er klaar mee. Ding heb ik toen verkocht, in ee uur gereduceerd tot een hoopje onderdelen en is achterin een Peugeot 205 (!) opgehaald.
[afbeelding]
[afbeelding]

Haha die 205 zal wel lekker hebben gereden zo, ding weegt toch een 220kg ofzo aan de achterkant. Maargoed naar horen zeggen horen die cx blokken wel mooi te draaien.
 
Het grootste pluspunt van een CX blok, is dat kleppen stellen ruim binnen een uur gaat.
Verder loopt het op zich best mooi/soepel/rustig. Zit alleen vrij weinig pit in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan