Oh,oh Den Haag! Deel 40. Met lekkere visjes op de boulevard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou Goeidageem ik ben Willard, kom uit het hoge noorden en ik ben 23 jaar en ik studeer bedrijfskunde. Ik ga binnenkort stage lopen voor een halfjaar in Den Haag. Rijd dagelijks op mijn Honda en probeer al het onderhoud zelf te doen (kleppen stellen helaas wel moeten uitbesteden) Ik rij met elk weer zolang er geen ijzel ligt! Zit ook al in de MF groep van Groningen en leek me tof om in Den Haag ook met een mooi groepje de stad onveilig te maken!
 
Hey, Welcome Willard.
ik weet alleen niet of er een meetingkje ge-planned is voor vandaag.

Mac-Binckhosrt of Mac-Escampweg iemand ? 1930 ?
 
Misschien gekke vraag. Maar weet iemand hier een goede alternatief om te oefenen met lessen voor Peulwijk?
Op dit moment les ik gaat maar sinds nieuwe stukje a4 is het hier drukker. Daarnaast heeft Shell beide peulwijken gekocht om er een tankstation te gaan plaatsen.
Hopelijk weten jullie een plekkie. Ik les bij MotorClass in Leidschendam
 
JeeJ nog een tankstation!
Daar hadden we er nog niet genoeg van in NL :+

Parkeerterrein aan de Arckelweg in Poeldijk is best geschikt :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja verbaasde mij ook, ook gezien de hoogspanning er boven zit.
Denk alleen dat poeldijk voor motorlessen iets te ver is vanuit Leidschendam
 
Wil je in je vrije tijd een plekje om te oefenen of een plek om met je instructeur heen te gaan? In beiden gevallen kun je het aan je instructeur vragen of hij het weet.
 
Om tijdens het officiële lessen heen te gaan. Gezien hij ook nie zo 123 een locatie weet net als de andere rijschool houders die daar komen is gevraagd of ik iets weet. Dacht gooi het is hier in de groep wie weet
 
Misschien gekke vraag. Maar weet iemand hier een goede alternatief om te oefenen met lessen voor Peulwijk?
Op dit moment les ik gaat maar sinds nieuwe stukje a4 is het hier drukker. Daarnaast heeft Shell beide peulwijken gekocht om er een tankstation te gaan plaatsen.
Hopelijk weten jullie een plekkie. Ik les bij MotorClass in Leidschendam

Zo'n beetje heel het Forepark ;)
 
Er was eens een klusser die zijn koop huis zat op te knappen. En al een hele tijd geen motor had gereden.

En zijn motor stond in de achtertuin.

En had net zijn kozijnen achter wit geverfd.

Zo das mooi strak weer...

Ff de motor sound weer horen ..dat is toch je mooiste beloning na een beetje klussen?

Zou die motor nog starten...al een tijd niet gereden.. fchecken ..oh yeah lekker vol geluid.

Wat een vette sound toch uit die uitlaat.

Hey wat zitten er voor zwarte spikkels op zijn net geverfde kozijnen?

Kon die alles weer opnieuw verven B|
 
Laatst bewerkt:
Er was eens een klusser die zijn koop huis zat op te knappen. En al een hele tijd geen motor had gereden.

En zijn motor stond in de achtertuin.

En had net zijn kozijnen achter wit geverfd.

Zo das mooi strak weer...

Ff de motor sound weer horen ..dat is toch je mooiste beloning na een beetje klussen?

Zou die motor nog starten...al een tijd niet gereden.. fchecken ..oh yeah lekker vol geluid.

Wat een vette sound toch uit die uitlaat.

Hey wat zitten er voor zwarte spikkels op zijn net geverfde kozijnen?

Kon die alles weer opnieuw verven B|

_O- _O-
 
en diezelfde klusser had het wee ropnieuw geverfd en toen ging het savonds regenen en nu heb ik verf met een ouwe wijven huid,. B|

zit ook ff niet mee he...

en wil die net weer zn motor starten omdat die ergens naar toe moet..dringend..


3xraden


start dat fuck ding niet...door te lage accuspanning...

god gloeiende.. B| zelfs mn snelstart accu was leeg.. B|

Soms ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan