Okay, wie dan?

Jack be quick!!!

MF veteraan
10 nov 2003
2.425
1
Den Haag
Regelmatig lees ik in topics dat je blah blah blah nog niet kopen want je gaat daar niet het uiterste uit halen, uit die motor dus.
Alsof dat een doel is...maar van mij mag het.
Alleen zie ik op de weg bijna alleen maar wat sukkelende motoren rondrijden, die er bepaald niet het uiterste uithalen...
En als ik eens een motor sta te bewonderen kan ik het nooit laten om de schaamrandjes te taxeren, die zijn vaak in ruime mate en in kloeke afmetingen voorhanden.

Dus waar zijn al die gasten die er wel het uiterste uithalen dan in Jezusnaam?


Er wordt wat afgesukkeld op de nederlandse wegen, gelukkig wel!
 
Laatst bewerkt:
Regelmatig lees ik in topics dat je blah blah blah nog niet kopen want je gaat daar niet het uiterste uit halen, uit die motor dus.
Alsof dat een doel is...maar van mij mag het.
Alleen zie ik op de weg bijna alleen maar wat sukkelende motoren rondrijden, die er bepaald niet het uiterste uithalen...
En als ik eens een motor sta te bewonderen kan ik het nooit laten om de schaamrandjes te taxeren, die zijn vaak in ruime mate en in kloeke afmetingen voorhanden.

Dus waar zijn al die gasten die er wel het uiterste uithalen dan in Jezusnaam?


Er wordt wat afgesukkeld op de nederlandse wegen, gelukkig wel!
Hey! Dat gaat over mij!
Maar ik heb door mijn gesapige snelheid wel de tijd om naar je te zwaaien.
 
Regelmatig lees ik in topics dat je blah blah blah nog niet kopen want je gaat daar niet het uiterste uit halen, uit die motor dus.
Alsof dat een doel is...maar van mij mag het.
Alleen zie ik op de weg bijna alleen maar wat sukkelende motoren rondrijden, die er bepaald niet het uiterste uithalen...
En als ik eens een motor sta te bewonderen kan ik het nooit laten om de schaamrandjes te taxeren, die zijn vaak in ruime mate en in kloeke afmetingen voorhanden.

Dus waar zijn al die gasten die er wel het uiterste uithalen dan in Jezusnaam?


Er wordt wat afgesukkeld op de nederlandse wegen, gelukkig wel!
Vind je het gek met al die koekblikkers, boetes enz. Levensgevaarlijk om het uiterste uit je motor te halen op de openbare weg.


Er zal maar een kind oversteken :N

edit: Ik rijd een 25 kW'er en vind het soms wel lekker dat je daarmee nog een beetje kan kloten zonder dat er gelijk 100+ pk op je achterwiel staat terwijl je een bochtje maakt in de stromende regen :]

Ohja, en de gasten die er wel het uiterste uit halen zijn dit weekend te vinden in....... hier
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd meestal ook niet maximaal :P.
Maar soms ook heel af en toe wel, op het circuit, en dan is het wel fijn dat het kan.
En verders rijd de motor ook super in het verkeer.
 
Eens!

... maar ik doe wel m'n best:

... tegenwoordig op m'n MT-03:

een rondje over het circuit [klik=video]:


... en op m'n Tenere:
CrashCollage.jpg


'vroegah' op m'n R1100S:


en wat minder vroagah, op m'n R1200S:
GroteFoto-HPHLN87E.jpg


maar je ziet het: wil je echt naar de max, dan moet je het circuit op.

Maar het klopt wat je zegt: het gros van de motorrijders rijdt als een krant. Gewoon te weinig km's onder de kont / km's op jaarbasis / ervaring. Sommigen zullen het nooit leren. Als je soms ziet hoe iemand met minimale voertuigbeheersing en totaal gebrek aan verkeersinzicht aan het motorrijden is, dan houd ik echt m'n hart vast. Dan is het maar goed wellicht dat diegenen zo min mogelijk km's maakt....

De motor is toch een beetje een soort van surfplank geworden: het ligt in de schuur en zo af en toe stapt men er op.

Ik rijd zelf iedere dag (woonwerk) en da's dan toch anders. Ook de hobby rijder zou in de zomer eigenlijk z'n woon-werk verkeer op de motor moeten gaan doen: dat gebeurt ook wel. Zomers zie je er veel meer op de woon-werk route/tijden dan de rest van het jaar. Oefening baart kunst geldt ook voor het motorrijden.

En om vaker maximaal te kunnen gaan heb ik 2 jaar geleden de 120pk sterke R1200S ingeruild voor 2 45PK machines: MT-03 en Tenere... en daarmee twee keer zoveel lol!

HJ
 
Laatst bewerkt:
Is dat zo belangrijk die schaamrandjes?
Met het huidige verkeer is het al heel knap als je de eindbestemming haalt.
Altijd dat gezeur over schaamranden en kneesliders.

Leer eerst maar eens goed rijden.
 
Is dat zo belangrijk die schaamrandjes?
Met het huidige verkeer is het al heel knap als je de eindbestemming haalt.
Altijd dat gezeur over schaamranden en kneesliders.

Leer eerst maar eens goed rijden.


Ik ben het met jouw eens !
 
Eens!

... maar ik doe wel m'n best:

... tegenwoordig op m'n MT-03:

een rondje over het circuit [klik=video]:
[~[url="http://home.planet.nl/~scho3025/MT-03/5098_646964_1280x960.jpg"]afbeelding~][/url]

... en op m'n Tenere:
[afbeelding]

'vroegah' op m'n R1100S:
[~[url="http://home.planet.nl/~scho3025/Assen2006-1LR.jpg"]afbeelding~][/url]

en wat minder vroagah, op m'n R1200S:
[afbeelding]

maar je ziet het: wil je echt naar de max, dan moet je het circuit op.

Maar het klopt wat je zegt: het gros van de motorrijders rijdt als een krant. Gewoon te weinig km's onder de kont / km's op jaarbasis / ervaring. Sommigen zullen het nooit leren. Als je soms ziet hoe iemand met minimale voertuigbeheersing en totaal gebrek aan verkeersinzicht aan het motorrijden is, dan houd ik echt m'n hart vast. Dan is het maar goed wellicht dat diegenen zo min mogelijk km's maakt....

De motor is toch een beetje een soort van surfplank geworden: het ligt in de schuur en zo af en toe stapt men er op.

Ik rijd zelf iedere dag (woonwerk) en da's dan toch anders. Ook de hobby rijder zou in de zomer eigenlijk z'n woon-werk verkeer op de motor moeten gaan doen: dat gebeurt ook wel. Zomers zie je er veel meer op de woon-werk route/tijden dan de rest van het jaar. Oefening baart kunst geldt ook voor het motorrijden.

En om vaker maximaal te kunnen gaan heb ik 2 jaar geleden de 120pk sterke R1200S ingeruild voor 2 45PK machines: MT-03 en Tenere... en daarmee twee keer zoveel lol!

HJ
Op de Ténéré gaat het toch aardig to-the-max, als ik 'm zo in het weiland/greppel/sloot zie _O-
 
Eens!

... maar ik doe wel m'n best:

... tegenwoordig op m'n MT-03:

een rondje over het circuit [klik=video]:
[~[url="http://home.planet.nl/~scho3025/MT-03/5098_646964_1280x960.jpg"]afbeelding~][/url]

... en op m'n Tenere:
[afbeelding]

'vroegah' op m'n R1100S:
[~[url="http://home.planet.nl/~scho3025/Assen2006-1LR.jpg"]afbeelding~][/url]

en wat minder vroagah, op m'n R1200S:
[afbeelding]

maar je ziet het: wil je echt naar de max, dan moet je het circuit op
HJ
Die laatste foto :X
als je echt op de max wil rijden moet je dus geen boxer motor nemen _O-
 
Het enige waar je het maximale uit kan halen in Nederland is met de benenwagen en op de fiets, alhoewel je op een erf toch alweer uit moet gaan kijken met de fiets! (de fiets de aangedreven wordt door spierkracht).... OK.. (beenspieren, niet polsspiertjes..)

Beetje vreemd, maar wel uhhh... naja :')
 
Laatst bewerkt:
Regelmatig lees ik in topics dat je blah blah blah nog niet kopen want je gaat daar niet het uiterste uit halen, uit die motor dus.
Alsof dat een doel is...maar van mij mag het.
Alleen zie ik op de weg bijna alleen maar wat sukkelende motoren rondrijden, die er bepaald niet het uiterste uithalen...
En als ik eens een motor sta te bewonderen kan ik het nooit laten om de schaamrandjes te taxeren, die zijn vaak in ruime mate en in kloeke afmetingen voorhanden.

Dus waar zijn al die gasten die er wel het uiterste uithalen dan in Jezusnaam?


Er wordt wat afgesukkeld op de nederlandse wegen, gelukkig wel!


Even een oudspreekwoord uit den oude doos toveren:
De beste stuurlui zitten op MF.
 
Is dat zo belangrijk die schaamrandjes?
Met het huidige verkeer is het al heel knap als je de eindbestemming haalt.
Altijd dat gezeur over schaamranden en kneesliders.

Leer eerst maar eens goed rijden.

... is op zich niet erg ... maar onder een supersport lijkt het wel een beetje sneu. Mensen die rondtokkelen op een toermotor of chopper; daarvan verwacht je niet dat ze het maximale uit hun motor willen halen.

Iemand die een supersport koopt wekt de suggestie dat ie heel wat van plan is met die 150pk.

HJ
 
Pff, op zondagmiddag gooi ik de slicks erop, spiegels eraf, volledig open pijp op erop, alle overbodige luxe zoals verlichting etc. gaat eraf en ga ik tekeer zoals die gasten op de Isle of Man. Heb dan schijt aan de rest van het verkeer en kom pas terug als die slicks helemaal tot het randje zijn opgereden :Y
 
Regelmatig lees ik in topics dat je blah blah blah nog niet kopen want je gaat daar niet het uiterste uit halen, uit die motor dus.

Klopt, ik ben zo iemand die dat wel eens heeft verkondigd.:) Met het uiterste eruit halen bedoel ik gewoon dat je hem toch wel flink gebruikt qua vermogen. Niet dat je 150 PK onder je kont hebt en nooit harder gaat dan 150, dan kun je het makkelijk met de helft af. Wat zeg ik, met nog minder... Waar het mij om gaat is dat je je moet afvragen hoe je wil rijden en in hoeverre je het absurde vermogen dat je hebt ook daadwerkelijk gebruikt. Want als je hem enkel een keer in Duitsland lostrekt op de rechte weg, en hier bochten neemt als een vrachtwagen, dan zou ik toch echt een lichtere motor nemen. Plat gaan kan met vrijwel iedere motor dacht ik zo, en snel optrekken doen de meeste ook heel aardig...
 
Ik ga wel tot de max, kijk elke dag minstens een uur naar mn brommerT :Y

Is het al vrijdag? Fuck, 't is nog woensdag -O-
 
Is dat zo belangrijk die schaamrandjes?
Met het huidige verkeer is het al heel knap als je de eindbestemming haalt.
Altijd dat gezeur over schaamranden en kneesliders.

Leer eerst maar eens goed rijden.



Helemaal mee eens!
Maar ik lees hier zo vaak dat men "alles er uit haalt", dan zeg ik: waar dan? Ik zie ze nooit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan