Oktoberfest / Bierfestival München

De heren reageren dit weekend niet, ze zitten in Luxemburg met een clubbie van 20 mf-
ers *D

Tis maar dat je het weet ;)





Enneh King............... dit is wel HEEL dicht bij de verhuizing '(
 
Laatst bewerkt:
Ik ga mee..........alleen vrijdags vrij kijgen bij mijn nieuwe baan is lastig. Schat dat ik later zal moeten aanrijden. Of er zijn hopelijk mensen die het samen met me willen doen. Nieuwe baan he. Kwil wel goede indruk achterlaten meteen in begin.
 
Ik ga mee..........alleen vrijdags vrij kijgen bij mijn nieuwe baan is lastig. Schat dat ik later zal moeten aanrijden. Of er zijn hopelijk mensen die het samen met me willen doen. Nieuwe baan he. Kwil wel goede indruk achterlaten meteen in begin.
Ja, en als je dan terug bent alsnog laveloos voor de klas staan.

(Sinds je een laptop hebt, post je veel meer).
 
Ik ga mee..........alleen vrijdags vrij kijgen bij mijn nieuwe baan is lastig. Schat dat ik later zal moeten aanrijden. Of er zijn hopelijk mensen die het samen met me willen doen. Nieuwe baan he. Kwil wel goede indruk achterlaten meteen in begin.

je staat erbij lieverd :+
 
Nee Roy, 6 personen kennen elkaar inmiddels goed.
Het wordt dus écht wel dit jaar!!!

Ik zou het gezellig vinden als je ook meegaat.

Wil ook zeker wel meegaan, maar omdat dit iets is wat redelijk vroeg geboekt/geregeld moet worden heb/had ik er nog niet zoveel vertrouwen in.

Maar ik hou het in de gaten!
 
Ja, en als je dan terug bent alsnog laveloos voor de klas staan.

(Sinds je een laptop hebt, post je veel meer).


jajaja maar ben er wreed me hahahaha. En moet het een en ander overzetten zodat ik hier wat meer op kan werken de komende weken voor afstuderen. Beetje gehad de hele tijd op die rotkamer zitten! Nadeel is als ik bij het vrouwtje ben zal het minder posten worden. Die heeft nog geen draadloosnetwerk of uberhaupt internet. Woont er ook net!
 
kick_me.jpg
 
Afgelopen megatour had ik het met Outdoor-man nog over deze tour, hij heeft namelijk een paar jaar in München gewoond dus kent daar nogal wat. Ik vertelde hem dat ik ook zeer blij zou zijn met één of ander achteraf spottzaaltje ofzo. Tis maar dat je luchtbed ergens kan liggen toch? Hij wist misschien wel wat, en hij ging er binnenkort naartoe (deze week zelfs geloof ik?) en zou de beheerder aanschieten of een paar brave motorrijders daar dus mogen slapen. Zou cool zijn toch? net of je op kamp bent :)
 
Afgelopen megatour had ik het met Outdoor-man nog over deze tour, hij heeft namelijk een paar jaar in München gewoond dus kent daar nogal wat. Ik vertelde hem dat ik ook zeer blij zou zijn met één of ander achteraf spottzaaltje ofzo. Tis maar dat je luchtbed ergens kan liggen toch? Hij wist misschien wel wat, en hij ging er binnenkort naartoe (deze week zelfs geloof ik?) en zou de beheerder aanschieten of een paar brave motorrijders daar dus mogen slapen. Zou cool zijn toch? net of je op kamp bent :)

klinkt goed, je slaapt toch wel, ook zonder matje ;)
 
Afgelopen megatour had ik het met Outdoor-man nog over deze tour, hij heeft namelijk een paar jaar in München gewoond dus kent daar nogal wat. Ik vertelde hem dat ik ook zeer blij zou zijn met één of ander achteraf spottzaaltje ofzo. Tis maar dat je luchtbed ergens kan liggen toch? Hij wist misschien wel wat, en hij ging er binnenkort naartoe (deze week zelfs geloof ik?) en zou de beheerder aanschieten of een paar brave motorrijders daar dus mogen slapen. Zou cool zijn toch? net of je op kamp bent :)

*D

Hé je bent vergeten dit uitje aan je personal assistant te melden...


edit: je hebt dat weekend al iets in je agenda staan...

Dan wijzig ik dat wel...

klinkt goed, je slaapt toch wel, ook zonder matje ;)

Ik weet niet, maar de avond voor we terug rijden zal ik toch wel wat voelen zonder matje ;)
 
ja dan wel.

en anders kan je hier ook wel lekker tussen liggen natuurlijk
[afbeelding]

:P Zeker zacht ja :P

Hoewel mij dat zéér aanspreekt, moet ik van mijn aanmelding helaas een ovb-tje maken.
(Er is meer kans dat ik niet mee kan, dan wel).

edit: zag iets later dat IEDEREEN nog met ovb staat

En dan "moet" ik eerst van je mee....

Valt me tegen van je Fred!




:+
 
Laatst bewerkt:
damn mensen, het ziet ernaar uit dat ik zelf niet eens mee kan......... iets met werk en een project dat af moet en een gebrek aan tijd wegens de verhuizing en alle gedoe die dat met zich mee brengt..... vuk :(
 
ha ha net nu ik enthousiast begon te worden en overwoog om mij ook aan te melden.... allemaal OVB-ers... nou laat ik me dan maar niet aanmelden, want zo te zien gaat dit gewoon niet door :W
 
!@#$%^&*( dit lopen we dus allemaal mis..........

2b6d4fca_011.jpg

2b6d4fca_013.jpg

2b6d4fca_34.jpg

2b6d4fca_43.jpg

2b6d4fca_114.jpg

2b6d4fca_210.jpg

2b6d4fca_1118.jpg



volgend jaar ga ik echt............ echt
 
Terug
Bovenaan Onderaan