Oldschool Kawasaki ZXR750!

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
De beslissing is gevallen, de vrouw is het er mee eens en de kids hebben er geen moeite mee............mijn ZXR750 gaat de verkoop in :) De reden is dat ik een streetfighter wil hebben en dit is voor mij qwa houding/rijstijl het beste [jaja 40 jaar gaat mijn rug al mee maar slijt wel :+ ], ik heb er jaren terug 1 gehad en wil er weer 1 terug en deze ombouwen doe ik niet gezien deze schadevrij is.........de gegevens:

* Kawasaki ZXR750j2
* Bouwjaar 1992
* Km-stand 56.700
* Schadevrij en zeer nette staat
* Nog goede Michelin Pilot Power banden
* Nog goede Kettingset en remblokken
* Nieuwe Accu
* Alarm (met file stand en knipperlicht verklikker)
* Gepolijst Frame
* Laser Pro D’or carbon uitlaat (originele krijg je er bij)
* Zit een Seat cover bij maar geen 100%
* Zwarte undertail
* Groen kuipruitje
* Harris kawasaki grepen en tankpad

Voorjaar 2010 heeft de motor een zeer uitgebreide beurt gekregen en daarbij is vervangen:

* Alle vloeistoffen en filters
* Voorvorkkeerringen en olie
* Achterwiellagers
* Achterbrug lagers
* Luchtfilter
* Keerring koppelingszuiger
* Keerring schakelpook
* Bougies

Ook zijn de kleppen gesteld, de carbs schoongemaakt en synchroon gezet en daar waar nodig is zaken verbeterd/ingevet/verbeterd enz :P Deze motor is echt een plaatje zeker gezien zijn leeftijd maar heeft ook iets wat ik moet vermelden. De 2e versnelling krijgt de neiging om iets door te schieten bij vol vermogen, hij schiet er niet uit door een kromme schakelvork oid maar er is kans dat deze in de toekomst vervangen moet, dit schijnt niet de grootste operatie te zijn gezien dit via de carterpan zou kunnen.

Mede daarom mag deze weg voor het bedrag vanaf 1500,= euro!

De foto's zijn afgelopen weekeind gemaakt dus vers van de pers *D

Foto-E4ZVQBGJ.jpg


Foto-S7PCGH6V.jpg


Foto-ZSPFLF7T.jpg


Foto-CGM3GTK6.jpg


Foto-MUHP4BBR.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeker een mooie motor. Zet hem bij de favorieten. Hopelijk binnen een maand afrijden en dan moet er voor de laatste weken van het seizoen toch nog maar een motor komen denk ik
 
De beslissing is gevallen, de vrouw is het er mee eens en de kids hebben er geen moeite mee............mijn ZXR750 gaat de verkoop in :) De reden is dat ik een streetfighter wil hebben en dit is voor mij qwa houding/rijstijl het beste [jaja 40 jaar gaat mijn rug al mee maar slijt wel :+ ], ik heb er jaren terug 1 gehad en wil er weer 1 terug en deze ombouwen doe ik niet gezien deze schadevrij is.........de gegevens:

* Kawasaki ZXR750j2
* Bouwjaar 1992
* Km-stand 56.700
* Schadevrij en zeer nette staat
* Nog goede Michelin Pilot Power banden
* Nog goede Kettingset en remblokken
* Nieuwe Accu
* Alarm (met file stand en knipperlicht verklikker)
* Gepolijst Frame
* Laser Pro D’or carbon uitlaat (originele krijg je er bij)
* Zit een Seat cover bij maar geen 100%
* Zwarte undertail
* Groen kuipruitje
* Harris kawasaki grepen en tankpad

Voorjaar 2010 heeft de motor een zeer uitgebreide beurt gekregen en daarbij is vervangen:

* Alle vloeistoffen en filters
* Voorvorkkeerringen en olie
* Achterwiellagers
* Achterbrug lagers
* Luchtfilter
* Keerring koppelingszuiger
* Keerring schakelpook
* Bougies

Ook zijn de kleppen gesteld, de carbs schoongemaakt en synchroon gezet en daar waar nodig is zaken verbeterd/ingevet/verbeterd enz :P Deze motor is echt een plaatje zeker gezien zijn leeftijd maar heeft ook iets wat ik moet vermelden. De 2e versnelling krijgt de neiging om iets door te schieten bij vol vermogen, hij schiet er niet uit door een kromme schakelvork oid maar er is kans dat deze in de toekomst vervangen moet, dit schijnt niet de grootste operatie te zijn gezien dit via de carterpan zou kunnen.

Mede daarom mag deze weg voor het bedrag vanaf 1500,= euro!

De foto's zijn afgelopen weekeind gemaakt dus vers van de pers *D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

SUPERCOOLE doorwinterde oldscool bike! super!!!!
 
Hoe doe je het toch... Mijne heeft een jaar te koop gestaan :9
Misschien de prijs :/ Ik heb 6 mensen gehad die hem wilden hebben maar de kijker van gisteravond kwam met een brede glimlach terug van de proefrit en komt hem straks ophalen.

1 iemand was zelfs wat boos omdat ik niet hem als 1e had laten komen maar die kon zelf niet voor morgen...............sorry Joeri had ik vermeld in de mail, weg=pech ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan