zou dan zeker voor de 38 mm gaan , zowel op een 750 als op een 1100 !!!!!!
zijn veul beter af te stellen icm een kitje erin .
bij de oliefietsen sowieso , waterfietsen ??????????????? geen idee
Toen de pomp eruit was, was het een makkie met 2 platte schroevendraaiers. Had al een pulli trekker gehaald maar die ging er net niet achter.
OK, de seal van de uitgaande as lekt ook (lijkt de grote boosdoener) dus die moet er ook uit.
Alleen moet de spacer van het voortandwiel eraf.
Iemand praktische tips want dat ding zit vast ....
Nu wachten op onderdelenProbleem heeft zichzelf opgelost: de seal schuift over de space en zit niet tussen de space en het lager van de uitgaande as. Tekeningen van het wphb zijn niet altijd even duidelijk. Maar al doende leert men zeker. ...
Hey jongens, vraagje? Ik ben bezig een ander kontje er op te zetten. Eentje van een K model wat nog nooooooit eerder is gedaan.Nu wil ik ruimte maken voor de accu en het mooiste zou zijn om deze op de plek van airbox te plaatsen. Kan ik een ander soort filter plaatsen die dezelfde airflow heeft. Ik zat te denken aan de bekende racefilters en deze dan te beperken qua airflow. Kan ik daar mee wegkomen zonder dat ik sproeiers en naald hoef aan te passen. Of heb ik die airbox echt nodig en gaat ie schraal lopen in het midden. Dit met het oog op "tijdelijk" want een ander blok staat wel ergens in de planning. Eigenlijk een grote vraag dit.
Alle vervangen onderdelen onderdelen op een rijtje. En geen lekken meer. Ook hulde aan cmsnl voor de snelle levering.
zit vol spanning te kijken tot het plaatje tot leven komt maar nee.Smeck
zit vol spanning te kijken tot het plaatje tot leven komt maar nee.
Nu zie ik een zwart ding,
in het midden.
Ziet er netjes uit.
Dat kan natuurlijk ook dat stukje dicht maken. Supermakkelijk.
Mag ik vragen wear dat pookje van is?
[ knipppp. ]
Het schakelpedaal.Ik kan dat dingetje ook omdraaien maar schakelt even wat lekkerder zonder een stangetje ertussen. Ik rij graag met omgekeerd schakelen.