olie verbruik

Marcelv

MF'er
26 dec 2022
165
82
Goeiedag, ik heb onlangs 1071 km gereden in totaal tot nu met me rf900, staat nu 54,415 op de teller, heeft in september een olie beurt gehad met filter toen stond er 53,344 op, vanaf toen aan nu dus 1071km gereden en nu zat ik me olie na te kijken en zag ik dat ie iets onder het low stond, is dit normaal kwa vebruik? moet wel zeggen dat ik paar keer goed gas gegeven heb wel met warme motor uiteraard en ik zie verder ook geen blauwe rook of iets dergelijks denk dat ik 200 a 400 ml moest toevoegen
 
Meestal heeft je buddyseat zon reep textiel/leer erover heen lopen.
Ook ideeal om hem aan vast te houden.

Zoals gezegd, mijn glaasje zit links, kan dus niet bij de rem. Neigt ie over te hellen, trek ik hem zo naar de jiffy toe.
Maar dat gebeurt niet, je bent alleen bang dat het gebeurt
 
Lees dit topic over vijf jaar nog eens. ;)

Oliepeilen lijkt lastig met balans zoeken, maar dit went.
Ik pak meestal het stuur en een schetsplaat van de voetsteunen, en dan door de knieen.
Bij onbalans weer langzaam terugzetten op de jiffy.
Een klein beetje olie boeit inderdaad niet
In het begin hoor je ook elk rammeltje, tikje.. :z
 
Bij komt de paddockstand er alleen bij als de ketting onderhoud nodig heeft. Hij staat wel wat steviger met paddockstand erbij maar met alleen de voorwielklem blijft hij ook wel staan. Dat hoop ik tenminste...
 
Ik heb sinds kort een voorwielklem. Ideaal als je geen middenbok hebt. Voor een aantal dingen is het wel fijn als de motor rechtop staat.
Die eet mijn onderkuip op. :)
IMG20221001112837.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een instelbare .
had eerst hetzelfde probleem,versteld en nu raakt de kuip de klem niet meer.
De importeur herkende het probleem ook niet. De verstelling was conform fabriek.
Maar de '14 S1000RR ging altijd goed en de '19 totaal niet door een ander design.
Volgens mij is er nagenoeg geen plek voor een inrijklem.
IMG20220910183122.jpg
PSX_20221002_183708.jpg
 
De importeur herkende het probleem ook niet. De verstelling was conform fabriek.
Maar de '14 S1000RR ging altijd goed en de '19 totaal niet door een ander design.
Volgens mij is er nagenoeg geen plek voor een inrijklem.
Bekijk bijlage 1967272Bekijk bijlage 1967273
Is toch dom voor een circuitfiets.?
Ik had het met mijn aftermade zxr circuitkuip.
Maar bij lange na niet zo erg als bij jou.
tikte net de onderkuip aan.
 
Is toch dom voor een circuitfiets.?
Ik had het met mijn aftermade zxr circuitkuip.
Maar bij lange na niet zo erg als bij jou.
tikte net de onderkuip aan.
Aanhanger verkocht en andere zonder klem.
Bovendien zakbaar. Beste aankoop ooit. ;)
In '22 was het nog gewoon een kentekenfiets.
Inclusief plaat op de baan. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan