ombouw crf250 naar cr500 af

conan01

MF veteraan
10 aug 2007
4.606
0
bergen op zoom
yep!het is zo ver...ik heb een blok van een cr500 bemachtigd en een mooi rijwielgedeelte van een crf250.
nu ga ik proberen om deze 2 ff samen te gaan laten smelten tot een beauty van een cr500af.zal jullie regelmatig via foto's op de hoogte houden.
full
 
nee een sm zou zonde zijn. die motoren zijn gemaakt om door het zand te crossen.
 
Laatst bewerkt:
Nice!

Waarom worden die rijwielgedeeltes los verkocht? Hebben ze alleen het crf blok nodig dan :?
ik weet een plaats waar ze nieuwe crf 450 kopen alleen voor het blok voor zijspan gebruik , ik kan er nu een komplete crf 450 2008 zonder blok kopen voor ongeveer 2000 euro en hij heeft ook een zo goed als nieuw zabel blok liggen :Y ik ben nog wat aan onderhandelen met de man, ik wil zijn spul kopen voor 3500e en mijn standaard kx500 blok erbij geven . volgende week weet ik meer en staat het spul mischien bij mij in garage :z
 
Gaaf project! Ga ik zeker weten volgen, wat ga je doen met het crf blok, ook nog een project? :P
 
Laatst bewerkt:
crf blok is inmiddels verkocht alsook de originele crf wielen.
@gianni;dat moet helemaal een raket worden dan...
 
soweej...ben nu haast wel verplicht om er een oogverblindend ding van te gaan maken!
....was ik stiekem al wel van plan trouwens.

heb al;
nieuw plasticwerk
renthal twinwall incl.dikke stuurproppen
zeer mooi nagelnieuw hgs dempertje
rode gas/koppelingskabels
rode kettinggeleiders
nieuw zadel

nieuwe hgs uitlaat is in bestelling.

nu ff verder speuren naar nog meer moois....en ff zorgen dat het blok gaat passen natuurlijk.
 
wel jammer van zo'n super mooie originele 500 om die daarvoor te slopen...maar snap de gedachte wel achter het project! succes ermee!ik ga het volgen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan