• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

omdraaien tijdlijn berichten

NiNjA72

Die hard MF'er
Lid geworden
19 jan 2005
Waarderingsscore
0
Momenteel word bij het opvragen van een onderwerp allereerst het eerste bericht getoond. Aangezien de onderwerpen vaak veel posts bevatten dient er eerst gesuft te worden naar de laatste pagina. is het niet mogelijk om de laatste pagina al eerste te laten verschijnen?
(maw begin/einde omdraaien)

Ik hoor/zie/lees het wel,

ZReX72

Momenteel word bij het opvragen van een onderwerp allereerst het eerste bericht getoond. Aangezien de onderwerpen vaak veel posts bevatten dient er eerst gesuft te worden naar de laatste pagina. is het niet mogelijk om de laatste pagina al eerste te laten verschijnen?
(maw begin/einde omdraaien)

Ik hoor/zie/lees het wel,

ZReX72

wil je dan niet de aanleiding van het topic weten?? :?

wil je dan niet de aanleiding van het topic weten?? :?
Op het eind is het meestal spannender O-)
Vaak lijkt het begin van een topic niet meer in verband te staan met de laatste posten, raar verschijnsel :?

Zie ZRX trefpunt. Ieder keer als ik de laatste berichten wil lezen moet ik eerst van pagina wisselen. geen ramp maar had andersom handiger geweest.

ZReX

Wat je ook zou kunnen doen, is met Explorer inloggen op MF. Dan als je een topic opent ga je naar de laatste post.
Download FireFox, als 2e browser, ga naar MF. Dan zal je zien dat je met FireFox niet ingelogt bent, dan kan je een topic aanklikken en dan ga je dus naar de beginpost van een topic.
Lekker naast elkaar gebruiken. :)

Terug
Bovenaan Onderaan