Omg. Gorcum - De Motobliekers 5 - die ook hitte trotseren

Status
Niet open voor verdere reacties.
19 mei nieuwe banden onder de motor michelin 2ct *O*
ben op het goede advies naar angelo's banden service gegaan aardig gast en wordt goed geholpen :Y
 
Bij mij is het een keer niet zo goed afgelopen :X ...met 't beestje dan :/
images


:X
 
mijn srad is stuk hij kon niet tegen een glijdend voorwiel met 200+ in de ramshoek.
ik heb het er zelf goed vanaf gebracht.
had hem tot net voor de bandenstapel recht overeind gehouden en toen snel laten vallen en met ongeveer 40 de bandenstapel geraakt.
de voorkant is nu een beetje krom ik denk dat het t stuk de boosdoener is.
 
Tering tyfus.... :X Blola man, dat is KLOTE!! Die is goed naar de gloria zo te zien -O- -O- -O-
Gelukkig zelf niks aan overgehouden man, als je bij 200+ gaat glije kan het beroerder aflopen....

Wat bedoel je met t stuk de boosdoener? Dat is verbogen?

Wordt t repareren?
 
Laatst bewerkt:
mijn srad is stuk hij kon niet tegen een glijdend voorwiel met 200+ in de ramshoek.
ik heb het er zelf goed vanaf gebracht.
had hem tot net voor de bandenstapel recht overeind gehouden en toen snel laten vallen en met ongeveer 40 de bandenstapel geraakt.
de voorkant is nu een beetje krom ik denk dat het t stuk de boosdoener is.

-O-
 
Ik las in deel 2 een en ander over personen die spontaan veranderen in vuilnisbakken als ze het woord eten horen.

Ik ben blij dat ik weer een aantal soortgenoten heb kunnen vinden *D
 
mijn srad is stuk hij kon niet tegen een glijdend voorwiel met 200+ in de ramshoek.
ik heb het er zelf goed vanaf gebracht.
had hem tot net voor de bandenstapel recht overeind gehouden en toen snel laten vallen en met ongeveer 40 de bandenstapel geraakt.
de voorkant is nu een beetje krom ik denk dat het t stuk de boosdoener is.

das balen man '(

gelukkig heb zelf niets ernstig
 
Tering tyfus.... :X Blola man, dat is KLOTE!! Die is goed naar de gloria zo te zien -O- -O- -O-
Gelukkig zelf niks aan overgehouden man, als je bij 200+ gaat glije kan het beroerder aflopen....

Wat bedoel je met t stuk de boosdoener? Dat is verbogen?

Wordt t repareren?

ja dat tordeer bijna altijd en dat is niet te fixen.
ik heb al een ander op het oog.
de voorvork ligt al bij HK suspension in tiel.
daar haalt edgar hem uit elkaar om te meten of hij krom is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan