Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren, hoe is het hier?
Is alweer erg lang geleden dat ik wat van me heb laten weten, maar ben weer onder de sneeuw uit.

Helaas iets minder "fit" dan vorig jaar.. door een backfire van de kickstart is het voor mij geen motorjaar... hersteltijd geschat 6 maand... Kom dan uit op eind september :-(

GSX-R staat hierdoor ook te koop, dus als er iemand interesse heeft?!
 
mooie fiets, maar de zit is mij te extreem '(

backfire van de kickstar? watskeburt? -O-
 
Laatst bewerkt:
Nou in het kort, het volgende;
Vrijdagavond gereden, niets aan het handje.
Zaterdag rond de middag proberen aan te trappen en niet willen starten.

Choke erop en doorgaan...
Iets gefrustreerd nogmaals trappen, opeens een geweldige terugslag...Voelde gelijk een steek in men onderbeen. Daar ik op een verhoging stond stapte ik (natuurlijk) met rechtsaf, men zere been dus...toen deed het pas echt pijn! Ik keek naar beneden en wat ik zie...zal het maar ff nie uitleggen :)

Uiteindelijk via de gebroeders in het ziekenhuis beland waar men tot de volgende conclusies kwam.
Kuitbeen gebroken schuine breuk.
Onderstuk van men scheenbeen gebroken, lag eraf..
Bot van men enkel vertoonde scheuren en fragmentjes lagen eraf..
Banden kapot.
Zenuwen van men tenen beschadigd..

Na 2 weken geopereerd, en momenteel 10 weken verder. Over twee weken weer onder het mes hierna mag ik voorzichtig proberen te gaan lopen echter zal dit 6 tot 8 weken duren voor ik dit weer een beetje normaal kan.
Tot ik weer echt kracht mag gaan zetten duurt nog vele maanden langer, schijnbaar door de soort breuken in combi met de banden...

Tuurlijk kent iedereen, ik ook, de terugslag welke een motor kan geven.. maar dit was toch ff niet in gecalculeerd!

..oef ik zei in het kort! sorry :)
 
Laatst bewerkt:
ouch, en wat je zag, ik heb een vaag vermoeden -O- ouch!

nasty man, heel seizoen naar de klote voor je :(

krijg/heb je nu een halve ijzerwinkel in je been?
 
Ja kan de mensen op het vliegveld leuk gaan pesten! Gelukkig enkel staal en geen gips, met dit weer wel beter!
Inderdaad zit rijden er niet in voor me dit seizoen :(
 
Ja kan de mensen op het vliegveld leuk gaan pesten! Gelukkig enkel staal en geen gips, met dit weer wel beter!
Inderdaad zit rijden er niet in voor me dit seizoen :(

had ik nog niet eens aan gedacht, moet er niet aan denken met dit weer in het gips te zitten, normaal al geen pretje maar met hitte :r :X

hoe doe je dat met je werk dan want autorijden is er voorlopig ook niet bij neem ik aan?

edit: lees net je ondertitel, je heb nu wel weer een "story" erbij, helaas had het weinig met guts of balls te maken
 
Laatst bewerkt:
haha heb nog wel wat story's maar die hebben zo weinig met motorsport te maken :P

Naar men werk komen is inderdaad een drama en rij normaal 70/80k km per jaar.. Maar heb een functie als projectleider en auditor, kan deze tot op zekere hoogte goed vanaf huis vervullen gelukkig! Hiernaast gaf het mijzelf ook nieuwe kansen, als het allemaal goed loopt heb ik een leuk stukje voor een blog! Op de krukken naar het KvK en in de scootmobiel naar de ING voor een zakelijke rekening :) Ben dus naast men werk (eindelijk) begonnen met iets voor mezelf op te starten, dit wou ik al geruime tijd maarja de opstart koste normaal teveel tijd!
 
haha heb nog wel wat story's maar die hebben zo weinig met motorsport te maken :P

Naar men werk komen is inderdaad een drama en rij normaal 70/80k km per jaar.. Maar heb een functie als projectleider en auditor, kan deze tot op zekere hoogte goed vanaf huis vervullen gelukkig! Hiernaast gaf het mijzelf ook nieuwe kansen, als het allemaal goed loopt heb ik een leuk stukje voor een blog! Op de krukken naar het KvK en in de scootmobiel naar de ING voor een zakelijke rekening :) Ben dus naast men werk (eindelijk) begonnen met iets voor mezelf op te starten, dit wou ik al geruime tijd maarja de opstart koste normaal teveel tijd!

Zwaar klote man! -O-
Sterkte met je herstel en dat je snel weer mag rijden :]
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen naar de MFMM gegaan ?

Ik wel :] , was alleen te laat -O-
Wel een mooie route gereden >Link<,en wat kunnen spelen met een geleende GoPro :P

922670_385465431557628_583682144_o.jpg
 
Nou in het kort, het volgende;
...
..oef ik zei in het kort! sorry :)

En dat allemaal van terugslag? Ik heb er nog geen ervaring mee, maar zo te zien met aantrappen en je choke gebruiken. Kun je aangeven hoe dit eventueel te voorkomen is?
Kan ik (en anderen) misschien voordeel mee doen.
 
En dat allemaal van terugslag? Ik heb er nog geen ervaring mee, maar zo te zien met aantrappen en je choke gebruiken. Kun je aangeven hoe dit eventueel te voorkomen is?
Kan ik (en anderen) misschien voordeel mee doen.

Met jou Z750 zal je daar geen last van hebben :)
Wij hebben geen kickstart
 
Laatst bewerkt:
Verder is het hier rustig! -O-

Zijn er nog mensen aan het rijden? of staan allen tweewielers nog in het vet :P

DSC_0381C.jpg

sfeer foto *D
 
En dat allemaal van terugslag? Ik heb er nog geen ervaring mee, maar zo te zien met aantrappen en je choke gebruiken. Kun je aangeven hoe dit eventueel te voorkomen is?
Kan ik (en anderen) misschien voordeel mee doen.

Ja inderdaad, dat allemaal van de terugslag :) Heb wel eens vaker een terugslagje gehad, echter niet zo! (gelukkig)
Wat je er tegen kunt doen, beste is een elektrische start haha

Tegenwoordig zijn de meeste modellen voorzien van een lichter, deze gaat open als de kickstart bediend wordt. Dan gebeurt het sowieso niet. Bij oudere modellen gewoon hopen dat het niet gebeurd of aanduwen.. :-) Zou je niet durven zeggen wat je er anders tegen kan doen!
 
Altijd handig om rekening mee te houden.. stel je gaat naar india en koopt daar een oude motor..
Ik heb geen plannen, maar you never know.
Sterkte met je herstel @Bouwh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan