onbekende aanraders

in juni heb ik in de buurt van valkenburg/maastricht de merkelland route gereden

Was een mooie route... :] de afstand weet ik niet meer
 
in juni heb ik in de buurt van valkenburg/maastricht de merkelland route gereden

Was een mooie route... :] de afstand weet ik niet meer

Mergelland route heet \'ie en is ongeveer 150 KM.. In juni zei je? En daarna zeker nog weken bezig geweest om de stukjes onoplettende fietser uit je voorvork te peuteren :9 ?
 
Op vrijdag 30 november 2001 16:16 schreef Mar1tin het volgende:Spookrijden mischien! *D
Thxs voor de route,kwil wel mee alsut weer meewerkt, alleen aanhef in route over rijgedrag kan ik me niet echt invinden!

Als je een officiele route organiseerd moet je jezelf zoveel mogelijk indekken. Er wil nog weleens wat gebeuren als je met 30 man zo\'n route gaat rijden.

Ik rij ook liever in kleine groepen......
 
ik hoop dat er nog meer mensen zijn die hun mooie routes willen delen... misschien moeten we ze ergens opslaan zodat we een soort archief krijgen van mooie plekken :]
 
ik hoop dat er nog meer mensen zijn die hun mooie routes willen delen... misschien moeten we ze ergens opslaan zodat we een soort archief krijgen van mooie plekken :]
]

eehhjj waar woon jij ergens?
je noemt wel vaker dingen die mij erg bekend in de ooren klinken.
ik woon zelf in warnsveld (klein gehucht tegen zutphen aan)
rij richting steenderen en rijd daar een beetje binnendoor heen altijd mooi wegen.
 
Ik woon echt in het verkeerde gedeelte van Nederland. Klaverbladen? Dijken?

Enige wat nog een beetje spannend is, zijn de afritten bij Assen-Noord en Vries. Verder is hier helemaal niets ;(

Dan moet je eens wat meer naar het noorden. Omgeving van Lauwersoog en Dokkum zijn mijn favoriet. Daar zijn erg mooie overzichtelijke bochten.

En die weg langs de TTbaan waar op zondag al die motorrijder bijelkaar komen heeft ook erg mooie bochtjes.
 
]

eehhjj waar woon jij ergens?
je noemt wel vaker dingen die mij erg bekend in de ooren klinken.
ik woon zelf in warnsveld (klein gehucht tegen zutphen aan)
rij richting steenderen en rijd daar een beetje binnendoor heen altijd mooi wegen.


Woonplaats......Eibergen..... :} tussen de twee Grolsch *D fabrieken in (Enschede + Groenlo)
 
Dan moet je eens wat meer naar het noorden. Omgeving van Lauwersoog en Dokkum zijn mijn favoriet. Daar zijn erg mooie overzichtelijke bochten.

En die weg langs de TTbaan waar op zondag al die motorrijder bijelkaar komen heeft ook erg mooie bochtjes.

Achter de baan langs bedoel je denk ik. Is idd wel leuk, maar daar is het vaak te druk. Ook veel koekblik volk.
 
Wel eens op het \'circuit\' van Tholen geweest?,
vanaf Bergen op Zoom richting Tholen - Stavenisse - Sint-Annaland - Oud-Vossemeer.

Kneesliders meenemen!, maar wel oppassen voor flitspalen(Tussen Oud-Vossemeer en Tholen en bij de stoplichten bij de afslag Oesterdam(Goes) en tussen Poortvliet en Sint-Annaland) en overactieve dienders van de wet.
 
Kheb dit weekend nog wel een leuk stukje gereden.

Hengelo(O)-->Deurningen-->Hardenberg-->Slagharen-->Moscou :P -->Coevorden-->Emlichheim(D)-->Nordhorn(D)-->Denekamp-->Oldenzaal-->Hengelo(O)

Bijna 170KM :)

Volgend weekend heb ik een route gepland van Hengelo via Hoogeveen naar Dronten en via Deventer Holten Rijssen Goor weer terug naar Hengelo.
 
Hier op het platteland heb je niks tot bijna niks... ;(
Hier (en dan bedoel ik omgeving Ede/Lunteren) op het platteland heb je juist heel veel! Wij gaan altijd juist tussen de weilanden door rijden omdat daar de wegen lekker bochtig zijn.
Ik ga ff kijken of ik een plaatje kan fixen.
 
Hier (en dan bedoel ik omgeving Ede/Lunteren) op het platteland heb je juist heel veel! Wij gaan altijd juist tussen de weilanden door rijden omdat daar de wegen lekker bochtig zijn.
Ik ga ff kijken of ik een plaatje kan fixen.

Ik woon ook in die omgeving, maar ben aardig uitgekeken op de wegen in de buurt. Heb je nog tips, wellicht ontdek ik nog wat nieuws.
 
Terug
Bovenaan Onderaan