Onderdelen '88 GS 450 L

Piepdeuse

Die hard MF'er
14 jun 2006
610
0
Misschien zijn er hier ook mensen die me kunnen/willen helpen?

zie ook m'n Martkplaats advertentie

Ik ben nu bezig m'n op de kop getikte Suzuki GS 450 L uit juni '88 (langzaam) te strippen en weer netjes op te bouwen. Eerst maar langs een garage om enkele zaken waar ik geen flauw benul van heb (en da's veel) te laten controleren... zoals remmen voor en achter, koppeling, staat van de kleppen, carbs, vlotterkamer e.d.

Ik heb nog wat schroom om meteen 'open' te gaan. Van 't winter gaat ze wss pas echt helemaal kaal/open als 'k eindelijk een WPH heb gekocht want het is nu veels te mooi weer en wil ik tuffen ;)

De voorlopige naam die ze heeft gekregen is btw Charlotte :P

550suzukigs450customleftside0q.jpg


Daarvoor zoek ik alvast:
- plastic zijkapjes incl. GS 450 L tekst;
- puntgaaf chroom rempedaal;
- puntgaaf chroom spatbord voorzijde;
- chroom afdek-kapje voor overgang uitlaatbocht > demper (op foto zichtbaar aan linkerzijde, onder de steps);
- twee niet gecorrodeerde uitlaatbochten;
- het soes logo wat op voorvork behoort;

(en eventueel)
schermje (toch maar voor de langere ritten) en valbeugel (zodat ik daar makkelijk steps op kan zetten i.p.v. een highwaybar erop want daar is ze wel wat klein voor)

Ik heb bij roukama/motorsloop al wel een vraag uitstaan maar verwacht 'r nog niet zoveel van...dus wie helpt me ergens aan?
Mail me of post ... dankie :)
 
ik heb als het goed is nog wel een suzuki logo voor op de voorvork... even in de schuur duiken.

Voor een set valbeugels moet je Piet Parts maar eens contacten, ik heb wel eens (afgelopen week nog) op marktplaats met deze dingen zien staan.
 
Laatst bewerkt:
Hee Occie, dank da's goed, alles wat eraf komt gaat toch in de bak voorlopig.

Hou me aanbevolen voor je logo!

Valbeugels ben ik in onderhandeling met iemand :)

't Meest omhoog nu zit ik met een achterlicht wat past op dat kleine spatbord.
(en die uitlaatbochten die verrot zijn)
Maar wederom brengt marktplaats wss uitkomst. FF afwachten maar.
 
Laatst bewerkt:
ben je nog op zoek naar onderdelen, heb zojuist twee zijkapje gekocht incl. het Gs450L opschrift... interesse? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan