• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Onderdelen Aprilia Tuono (en RSV)

Kimbeau

Die hard MF'er
Lid geworden
30 aug 2010
Waarderingsscore
0
Ik heb de volgende onderdelen in de schuur liggen die verkocht kunnen worden.

Setje stuurgewichten van LSL (goud) Universeel

[Dode link verwijderd]

Staat: Gloednieuw, enkel uit verpakking geweest voor foto's.
Vraagprijs: 15,-

Brandstofpomp Aprilia Tuono 2006-2010

[Dode link verwijderd]

Staat: Werkend, vervangen omdat de tank vervangen is door een andere waar al een brandstofpomp in zat.
Vraagprijs: 50,-

Rempedaal Aprilia Tuono 2002-2005

[Dode link verwijderd]

Staat: gebruikt
Vraagprijs: 15,-

HifloFiltro oliefilter HF152

Op deze link kun je zien welke je nodig hebt:
[Dode link verwijderd]

[Dode link verwijderd]

Staat: Nieuw in verpakking (ik had de verkeerde besteld |( )
Vraagprijs: gratis ophalen

Zijkappen onder de tank voor Aprilia tuono 2006

[Dode link verwijderd]

Staat: zo goed als nieuw
Vraagprijs: 40,-

knipperlicht glaasjes
[Dode link verwijderd]

Staat: het chrome is een beetje beschadigd op de randen zoals te zien is op de foto, komt door het water wat bij de tuono wel eens tussen de knipperlichtglaasjes wilt kruipen
Vraagprijs: bieden

Laatst bewerkt:
Hallo,

Wat is de binnen en buiten diameter van de uitlaten en hoe ziet 'zijn niet de mooiste dempers' er uit ? Heb een Streetfighter waar ik nog andere uitlaten bij zoek, vandaar de vraag.

Roy

Hallo,

Wat is de binnen en buiten diameter van de uitlaten en hoe ziet 'zijn niet de mooiste dempers' er uit ? Heb een Streetfighter waar ik nog andere uitlaten bij zoek, vandaar de vraag.

Roy

Hallo Roy,

Bij de aansluiting van linkpijp naar demper is de demper uitwendig 55mm en inwendig 52mm.
Dempers hebben wat krasjes en zijn niet heel mooi geborsteld. Daarnaast heb ik het vermoeden dat de linkpipes homemade zijn omdat hier een stukje aan gelast is.

De dempers zullen in iedergeval een heel stuk opknappen als de hulzen van de dempers (aluminium) een keer goed gespoten of mooi gepolijst worden.

Dank voor de info ! Helaas moet ik even afhaken, change of plans !

Roy

Even weer onder de aandacht brengen!

'Onderdelen Aprilia' > 'Onderdelen Aprilia Tuono (en RSV)'

Ik heb - mits de diameter voor 22mm sturen is - interesse in de risers. Door de beschadigingen ga ik er echter best wel wat werk aan hebben. Wat zeg je van een 10tje?

Ik heb - mits de diameter voor 22mm sturen is - interesse in de risers. Door de beschadigingen ga ik er echter best wel wat werk aan hebben. Wat zeg je van een 10tje?

Pb verstuurd

Uitlaten zijn inmiddels verkocht

Laatst bewerkt:
hallo,

rempedaal nog te koop ? en zou deze passen op een tuono 07? ziet er volgens mij het zelfde uit

hallo,

rempedaal nog te koop ? en zou deze passen op een tuono 07? ziet er volgens mij het zelfde uit

Het rempedaal is nog te koop, maar past niet op een Tuono 2007..

Terug
Bovenaan Onderaan