Onderdelen Yamaha Diversion XJ600S '93

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randyfisherman

MF veteraan
1 apr 2009
10.886
67
Noord-Holland
Omdat de verkoop van de complete motor niet lukt en ik zelf niet toekom aan het opknappen van de motor (blijkbaar niet genoeg plezier in) heb ik besloten deze motor in onderdelen te verkopen. De motor is op zich rijdbaar maar de remmen zijn slecht en staan wat vast, koppeling is versleten en meer van dat soort kleine dingetjes die samen toch voor een hoop werk zorgen, vandaar dit besluit. Ik had de motor eerst nodig voor Woonwerk maar dat is niet meer het geval.

Alle onderdelen zijn aanwezig, de motor is volledig compleet op de rechterspiegel na. Het motorblok trek ik liever niet uit elkaar en verkoop ik als één onderdeel.

De wielen zijn in goede staat en daaromheen liggen banden met veel profiel, ze zijn alleen wat ouder. De achterremschijf is slecht dus die gooi ik weg.

Voor de kappen geldt dat de kleur niet mooi meer is en dat er hier en daar wat beschadigingen zijn (scheuren in de topkuip) De achterkuipen zijn wel goed maar ook niet mooi meer op kleur.

Ik zou zeggen roept u maar of stuur een PB, ik kijk dan even naar de staat van het onderdeel en laat je weten hoe veel ik er voor wil hebben.

Een kleine opsomming van leuke onderdelen:

Witte knippers;
Valbeugels;
Chromen uitlaatdempers;
Tellerunit;
enz....

Wat richtprijzen:

Frame incl kenteken: €135,-

Motorblok (loopt goed, koppeling wat versleten) 78d km: €120,-

Wielen €50 p.s.

Tank €40,-

Voor de rest: stuur maar een pb of reactie en ik kijk er even naar.

Wat foto's:

IMG_0130.JPG


IMG_0132.JPG
 
Hoe zijn de dempers? en vr prijs?
en de staat van het stuur?
Dempers zijn in prima staat, dzw dicht en dergelijke. Er zijn wat roestplekken en aan een zijde onderop wat schaafplekken. Zal ik foto's naar je opsturen? Het stuur is in prima staat, ook hier zal ik wat foto's van maken. Voor wat betreft de prijzen, doe maar een goed bod per pb...
 
3x interesse:

Zijn je rem en koppelingshendel nog netjes, ongekrast?

Daarnaast zou ik graag je duo handvatten willen, als ze net zo zwart zijn als op de foto lijkt.
(of zijn ze weer grijs als de moto droog is?)

Hoe dik is je voorschijfje nog?

kun je me de prijsjes geven hiervoor?
 
Laatst bewerkt:
3x interesse:

Zijn je rem en koppelingshendel nog netjes, ongekrast?

Daarnaast zou ik graag je duo handvatten willen, als ze net zo zwart zijn als op de foto lijkt.
(of zijn ze weer grijs als de moto droog is?)

Hoe dik is je voorschijfje nog?

kun je me de prijsjes geven hiervoor?
Ik ga er morgen even naar kijken voor je, dan zal ik het een en ander opmeten. Duo handvatten zijn in ieder geval nog netjes, niet pikzwart meer maar ook niet grijs. Ik stuur morgen nog wel een berichtje
 
Doe mij het binnenwerk van tank met de bevestiging ervan bitte.
Ik neem hem af voor de prijs van de hele tank alleen hoef ik de tank zelf niet uiteraard.

Mail me anders even op onderstaand.

roy-aussems@home.nl

groeten roy
 
Dag,
Wat vraag je voor de oliekoeler? Ik ga er van uit dat'ie niet lekt, want dan heb ik er al één.
Jawel, ook ik heb er de scheuren instaan waardoor de olie over mijn laarzen loopt : (
Groeten
Kees
 
Dag,
Wat vraag je voor de oliekoeler? Ik ga er van uit dat'ie niet lekt, want dan heb ik er al één.
Jawel, ook ik heb er de scheuren instaan waardoor de olie over mijn laarzen loopt : (
Groeten
Kees
Ik meen dat er pas vanaf 1996 een oliekoeler op zit, mijne komt uit 93...
 
Jammer. Ik had begrepen dat het vanaf 1992 was, dus liep al een beetje te stuiteren. Helaas, dan moet ik toch maar hard blijven rijden om voldoende luchtkoeling te creëren :] .
Ik wil best even op zoek gaan naar een oliekoeler op de motor hoor, weet het immers ook niet zeker ;) Maar ik dacht niet dat ie er op zat.
 
Ik wil best even op zoek gaan naar een oliekoeler op de motor hoor, weet het immers ook niet zeker ;) Maar ik dacht niet dat ie er op zat.


Ik zie toevallig net op BOR motoren een oliekoeler staan. Er staat bij 1992 tot 1996, dus je zou haast denken dat jij er ook een moet hebben ; ). Maar dan heb ik dus nu probleem 2 dat ik niet weet of deze koeler ook op mijn 1998-model kan. Helaas staat de motor al 8 maanden bij de garage. Ik moet morgen maar eens bellen, tenzij er een sleutelaar advies heeft.
 
Ik zie toevallig net op BOR motoren een oliekoeler staan. Er staat bij 1992 tot 1996, dus je zou haast denken dat jij er ook een moet hebben ; ). Maar dan heb ik dus nu probleem 2 dat ik niet weet of deze koeler ook op mijn 1998-model kan. Helaas staat de motor al 8 maanden bij de garage. Ik moet morgen maar eens bellen, tenzij er een sleutelaar advies heeft.
Ik zal nog eens zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan