wie is je instructeurHallo,
Ik heb sinds kort een motor suzuki RF900R bij middendorp motoren gekocht en mijn vriendin een suzuki GSX600F ook bij middendorp motoren vandaan (iemand ervaring?).
Aangezien dit mijn eerste motor is, vroeg ik mij af waar in de Noordkop ik deze het beste heen zou kunnen brengen voor een grote beurt ?
Mijn motorrij instructeur gaat altijd naar Robs Accesoires, heeft iemand daar ervaringen mee voor onderhoud?
Alvast bedankt,
groeten Arjan[afbeelding]
Misschien dat je accessoires bedoelt?wie is je instructeur?
Rob's accesoires heet niet voor niets Rob's Accersoires
Voor t echte werk: www.madracing.nl deze zitten in N-Scharwoude goud eerlijke kerels voor normale/goedkope prijzen.
Afspraak is afspraak.
Is er iets mis wat niet besproken is zal er altijd van te voren overlegd/gebeld worden. Dat soort werk.
Voor mij geen andere meer
ik bedoel die TS bedoelt
wie is je instructeur?
Rob's accesoires heet niet voor niets Rob's Accersoires
Voor t echte werk: www.madracing.nl deze zitten in N-Scharwoude goud eerlijke kerels voor normale/goedkope prijzen.
Afspraak is afspraak.
Is er iets mis wat niet besproken is zal er altijd van te voren overlegd/gebeld worden. Dat soort werk.
Voor mij geen andere meer
Ik heb laatst iets bij Robs Accesoires moeten halen maar wat een rare zaak zeg, al die volgepropte schuurtjes en motoren die overal staan, ga er nooit meer van mijn leven heen.
Ik heb laatst iets bij Robs Accesoires moeten halen maar wat een rare zaak zeg, al die volgepropte schuurtjes en motoren die overal staan, ga er nooit meer van mijn leven heen.
@brancopreto in zwaagdijk zit Niwa dit is een officiele suzuki dealer waar ik ook altijd met mijn suzuki's heen ging
sorry, maar Zaanstad Motoren in Alkmaar kan ik ernstig AF-raden!
ik vond ze extreem duur, en daarnaast richten ze schade aan tijdens het sleutelen.
buts in de tank (tot op het blanke metaal!), verkeerde schroeven erin (rossen), kabelboom tussen stuuraanslag, onderdelen niet vastzetten, en zelfs de originele kuipruitschroeven kwijtraken en dan gewoon een roestige schroef erin knallen...midden op de neus! in het zicht doe je zoiets toch niet???? carburateurschroeven compleet doldraaien, etc, etc, etc....echt idioot.
ok, de kleding is prima, maar de werkplaats daar zien onze fietsjes niet meer.
factuurtjes schrijven doen ze daar met een vork!
kettingsetje vervangen bij een GSX750F...? gewoon standaard imitatie spul (dus geen gouden rendjes etc...) 378 euro...ja: EURO. om maar een voorbeeld te noemen.
wil best betalen, maar met al dat gepruts en die schade's: no way!