onderhoud suzuki gs 650 gt

droog

Rookie
22 mrt 2004
3
0
wieringen
ik ben mn gekregen suzuki aan het opknappen maar ik krijg m nog niet aan de praat
ik heb de accu al vervangen maar ik wil ook de zekeringen vervangen (ivm oxidatie) welke zekeringen zitten er in , hioeveel ampere per stuk
svp vanaf de accu opgeven zodat ik deze kan halen
ik kan ze namelijk niet meer aflezen
m.bv.g. droog en tot snel
 
Oxidatie electrische leidingen:

- nevel alles wat los kan even met een goeie contact-reiniger (mijn favoriet: Kontakt 60 uit de electronica-onderdelenhandel), dan meteen even echt losmaken, nog eens een snuifje sproeien en nat weer vastmaken (na verdamping blijft er een ragdun bescherm/preventie-filmpje over).
- vergeet ook "aardpunten" niet!

Oppassen: Behalve dat verkwisting duur is, zijn de meeste contact-reinigers niet geheel ongevaarlijk voor sommige kunst-stoffen, met name wanneer die onder mechanische spanning kunnen komen.
 
:] ik heb mn motor draaiende maaer het is nu het geval dat hij te hoog in stationair toerental blijft draaien
hoe kan ik het toeren tal afstellen
en is het mogelijk om de zekering kast om te bouwen naar een steek zekering kastje ????? :)
 
:] ik heb mn motor draaiende maaer het is nu het geval dat hij te hoog in stationair toerental blijft draaien
hoe kan ik het toeren tal afstellen
en is het mogelijk om de zekering kast om te bouwen naar een steek zekering kastje ????? :)
Achter de carberateurs zit een ronde metalen draaiknop, daarmee kan je je stationair toerental afstellen.
 
de afstelling van het stationair toerental is gelukt
maar mn vraag omtrend het vervangen van de zekeringkast , is dat mogelijk ?????????????????
heb namelijk het idee dat ( het bescherm kapje van de zekering kast ontbreekt)de boel geoxideerd is en dat daardoor de boel niet meer goed funtioneerd :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan