Real-One
MF'er
Vanmiddag lekker aan het touren geweest omdat het mooi weer was. Ik was net van plan om terug te keren naar huis. Stond voor een stoplicht naar rechts, deze sprong vervolgens op groen, ik trok rustig op en plotseling kwam er een ambulance aan met sirene aan. Ik twijfelde of ik door zou rijden of stoppen, en ik besloot om te stoppen, met gevolg vandien. Ik ging onderuit omdat mijn voorwiel blokkeerde. Je raad het al, hele zijkant beschadigd. De ambulance personeel deed de deur open om te vragen of alles goed ging, en ik stak mijn duim op. En weg waren ze.
Nu ik thuis ben heb ik met de verzekering gebeld, alleen zijn ze in het weekend niet bereikbaar, dus kan ook geen schade melden. Nu ik mijn vraag, kan ik de schade gaan verhalen bij de ambulance broeders, of zal het toch via mijn eigen verzekering gaan? Er zijn ooggetuigen die gezien hebben wat er is gebeurt. Ik ben bang dat ik niet sterk in mijn schoenen sta. Heeft iemand dit ook eens meegemaakt? Of enig idee hoe ik dit kan oplossen?
alvast bedankt
Nu ik thuis ben heb ik met de verzekering gebeld, alleen zijn ze in het weekend niet bereikbaar, dus kan ook geen schade melden. Nu ik mijn vraag, kan ik de schade gaan verhalen bij de ambulance broeders, of zal het toch via mijn eigen verzekering gaan? Er zijn ooggetuigen die gezien hebben wat er is gebeurt. Ik ben bang dat ik niet sterk in mijn schoenen sta. Heeft iemand dit ook eens meegemaakt? Of enig idee hoe ik dit kan oplossen?
alvast bedankt
Die hoor en zie je toch al als ie met toeters en bellen eraan komt.
.
.