ongeldige snelheidsboetes A12

Hier ben ik het (ook) helemaal mee eens....

Ik vind dat "wij" als burger meer zouden moeten kunnen voorstellen om gerichte controles mogelijk te maken.... in de probleemgebieden....

Hoe kunnen we dit het beste aanpakken? (is een oprechte en constructieve vraag)

Een soort van Burgerinitiatief. Of een politieke partij zoeken/oprichten met onderandere in het programma heeft, dat de burger meer te zeggen heeft over gerichte politieacties van maatschappelijk belang. (achtig iets).

Goeie vraag :P
 
Laatst bewerkt:
Ow sorry... had ik er nog expliciet bij moeten zetten dat ik dit inderdaad ook een veel knulligere reden vind?
(neem bijvoorbeeld de trajectcontrole bij Utrecht... de buitenste banen 80, de binnenste 100.... omwille van het milieu... is toch van de gekke?)

Neem me niet kwalijk, my bad. :)

Het gaat ook alleen maar om geld. ;)
 
@ steff

Denk jij werkelijk dat je met verkeerscontroles kunt voorkomen dat iemand te hard rijd in een 30 zone?

We moeten in Nederland steeds meer vrijheid inleveren omdat mensen denken dat ze met allerlei maatregelen een ideale wereld kunnen creeren.
 
30 km zone is géén woonerf.

Kinderen dienen zich aan de verkeersregels te houden en enkel op het zebrapad de straat over te steken.
Dat klopt.

Maar kinderen zijn speels, houd daar rekening mee.
Dat betekend voor bestuurders dus aandacht bij de weg, en niet ergens anders.

En dan kun je best op sommige stukken 40 tot 50 km/h rijden, afhankelijk van het overzicht. ;)
 
Die kunnen de mods hier in de zak steken })



:+

Dat is jouw mening....

Mijn opmerking is zeker niet bedoeld om de moderators in hun zak te schijten....

Het is niet kwetsend naar personen, maar "heerlijk" rellen naar organisaties, in dit geval de politie...

Het is iedereen wel duidelijk dat wanneer er een topic wordt geopend met de daadwerkelijke intentie om alleen maar te rellen, deze vrij snel dicht gaat (terecht)
Waar ik mij aan stoor is dat in sommige topics een felle, maar duidelijke discussie gevoerd wordt over bepaalde zaken, waarbij er (veel) one-liners worden gepost die niet bijdragen aan de discussie anders dan rellen.... Maar dit is pertinent niet iets wat een moderator moet aanpassen, dat zou immers censuur inhouden, maar dat willen we (ik zeker) niet...
Behalve als je de grenzen van fatsoen overtreed, zoals bijvoorbeeld in het rijlessentopic waarbij iemand een link post naar het "revenant overleden" topic welke nu gerelateerd is aan het al dan niet zakken of slagen met een foutje tijdens je AVD.... :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan