Ongeluk in Veenendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matsu

MF veteraan
12 sep 2004
1.795
12
Veenendaal
Hallo

Ik had een vraag toen ik net met de auto over de Reede in veenendaal reed zag ik dat de politie de weg had afgezet en dat er een motor over de weg lag. Er stonden er nog meer geparkeerd.

Ten 1e is iedereen ok??

Ten 2e wil ik heel graag weten wat er is gebeurd niet als ramp toerist maar omdat ik die weg ook vaak rijd en misschien kan ik ergens op letten dat mij dit niet ook gebeurd.

Veel succes met de afhandeling en misschien ik hoop het niet sterkte met het herstel.

Groetjes,
Matsu
 
Gaat denk ik hier om (van 112regioutrecht.nl) :

Veenendaal - Op zondagmiddag raakte nog een motorrijder gewond. Omstreeks 18.00 uur kreeg de politie de melding dat een 24-jarige man uit Veenendaal van zijn motor was gevallen op De Smalle Zijde. De man was hierbij ernstig gewond geraakt en was moeilijk aanspreekbaar. Voor de zekerheid werd de traumahelikopter opgeroepen om bijstand te verlenen.

Na stabilisatie kon de man naar het ziekenhuis worden vervoerd met in ieder geval een gebroken arm, een gebroken been, een gebroken bekken en diverse breukjes in de ruggenwervel.

Motor is trouwens een RSV1000 zo op de foto's te zien.
 
Uit de richtlijnen:

Ongelukken

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan