• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

ongeluk onder utrecht a2

P.H.C. Ritzen

MF veteraan
Donateur
Lid geworden
12 dec 2001
Waarderingsscore
117
Ben op de terugweg van Drachten (+/- 21:30 uur), net onder Utrecht op de andere rijstrook (tegenmoetkomend verkeer) langs een ongeval gereden, er stond nog 1 motor op de vluchtstrook, omstanders zaten op hun knieën naast de vangrail in de middeberm zorgelijk naar beneden te kijken.
Zag er op het eerste gezicht nie goed uit '(

Wie het ook is, sterkte en veel beterschap toegewenst.

hey!

dat heb ik net ook gezien, maar ik heb niet gezien of het om een motorrijder ging.
zaten inderdaad veel personen omheen, dus zag er niet goed uit... '(

Klopt, ik was erbij.
Heb niets gezien. Alleen dat wat auto's stopten en toen ik naar links keek lag er een motorrijder half onder de vluchtstrook. Direct gestopt om te kijken of ik iets kon doen.
Hij bleef liggen, direct veel omstanders eromheen.
Even geholpen zijn vizier omhoog te doen en omstanders duidelijk te maken dat ze z'n helm moesten laten zitten.
Kon daarna niets meer doen dus ben maar weer verder gegaan. Ambulance en politie waren al gebeld. Motorrijder was bij kennis toen ik wegging. Zag er verder niet zo ernstig uit, ook een (hele) vluchtige blik op zijn kawa (volgens mij zx6r van paar jaar terug) leverde weinig tot geen info, zag er niet uit als total loss.
Ik moet zeggen, veel mensen hielpen, sommige om het verkeer door te laten rijden, andere om de motorrijder te ondersteunen en bij kennis te houden.
Hoop dat het goed met hem gaat...
Wel vreemd om iemand half onder de vangrails te zien, weet niet of gesloten vangrail hem beter had gedaan (wie weet teruggekaatst en onder auto gekomen?)

Heb ik idd ook gezien ;( . Zag er niet best uit ;( . Hij lag op ze rug in de berm met ambulance personeel eromheen. Hopen dat het goed afgelopen is. Was wel weer ff slikken bij het langs rijden.

Heb ik idd ook gezien ;( . Zag er niet best uit ;( . Hij lag op ze rug in de berm met ambulance personeel eromheen. Hopen dat het goed afgelopen is. Was wel weer ff slikken bij het langs rijden.

Hm, je voorganger denkt er anders over...

Motorrijder was bij kennis toen ik wegging. Zag er verder niet zo ernstig uit, ook een (hele) vluchtige blik op zijn kawa (volgens mij zx6r van paar jaar terug) leverde weinig tot geen info, zag er niet uit als total loss.

:z :z

Wel vreemd om iemand half onder de vangrails te zien, weet niet of gesloten vangrail hem beter had gedaan (wie weet teruggekaatst en onder auto gekomen?)

Iedereen die zich zorgen maakt over open vangrail, mail even naar Verkeer en Waterstaat:

[topic=32918]Nieuw onveilig klaverblad A9/A5 (actie!)[/topic]

Terug
Bovenaan Onderaan