Het moeilijke is dat je in die bocht moet versnellen. Dus je zit snel aan het eind van de van de achterband en dit vraagt een fluweel handje en veel gevoel.Heel veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.
Ik heb Wouter niet gekend maar dit gun je niemand.
Moet wel zeggen dat er veel ongelukken gebeuren in bos uit.
Gr.
Michael
Het moeilijke is dat je in die bocht moet versnellen. Dus je zit snel aan het eind van de van de achterband en dit vraagt een fluweel handje en veel gevoel.
En een klein foutje waardoor je valt kan opeens in deze bocht fataal worden
Dat is gewoon het kutte. Zo'n klein foutje met zulke enorme gevolgen. Echt supershit vindt ik dat.
Met alle respect voor Wout, moet gezegd worden dat het probleem van de Bosuit heel ergens anders ligt. Het is een knijper, waar je makkelijk tegen de 180 zit, zonder grindbak voor of naast je! En versnellen doe je voor je insturen naar of na de apex; niet in de bocht, FF.
Insturen doe je bij de Bosuit vroeg (normaal laat), om zo snel mogelijk evenwijdig aan de railing te rijden. Dit om een eventuele impact zo min mogelijk frontaal te laten geschieden.
Wat er met Wout is gebeurd is onbekend, behalve dat hij alle pech van de wereld heeft gehad. Het had (en is) de beste overkomen.
FrankyP
Uhm, juist andersomInsturen doe je bij de Bosuit vroeg (normaal laat), om zo snel mogelijk evenwijdig aan de railing te rijden. Dit om een eventuele impact zo min mogelijk frontaal te laten geschieden.