Ongeval bij Den Oever "Deel 2"

DZP

Rookie
20 apr 2007
3
0
Hier
Duidelijkheid voor iedereen,

Bij het ongeval in Den Oever zijn twee van onze maatjes overleden en 1 ligt er nog in het ziekenhuis met een verbrijzeld onderbeen. Het is 100% niet onze schuld geweest maar van de suffende tegenligger.


Belangstellenden en motorrijders die mee willen rijden in de groep om onze maatjes te begeleiden op hun laatste tocht.

Alle motorrijders die hierbij aanwezig willen zijn, worden verzocht te verzamelen op maandag 23 april tussen 08:30 uur en 08:45 uur bij: “De Link” (standerdmolen 8A) in Heerhugowaard. Om 09:00 uur vertrekken we dan naar het uitvaartcentrum waar we om 09:15 uur moeten zijn. Alle clubleden van Smokey en Anita zijn te herkennen aan een zwarte band om hun linkerarm. Vanuit het uitvaartcentrum vertrekken we om 09:30 uur naar het crematorium bij Schagen. Verdere bijzonderheden worden maandagochtend bekend gemaakt.

Een ieder wordt op voorhand bedankt voor zijn/haar aanwezigheid en medewerking door MTC – HHW.



Woorden schieten hier tekort en zijn eigenlijk zinloos.
Met een gemengde groet,
De zwarte parel. :N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sterkte maandag, ik hoop dat er een hoop mensen komen om een mooie laatste rit te maken!

Zo'n ongeluk gaat je vast niet in de koude kleren zitten.

Ik begrijp hier en daar dat het geen klapband van de tegenligger was, waar in de pers over werd geschreven.


edit: ik ook uit hhw, daarom heeft zoiets mijn speciale aandacht.
 
Laatst bewerkt:
Gecondoleerd en sterkte met het verlies.

Ik heb een paar weken terug ook een motor maatje weg moeten brengen.
Ook met veel motoren, het was erg indrukwekkend.
 
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden, familie en vrienden!

Sterkte met het afscheid nemen!
 
Laatst bewerkt:
tav het motor-forum en de motorvriendelijke gastvrijheid onder de leden,

Duidelijkheid voor iedereen,

Bij het ongeval in Den Oever zijn twee van onze maatjes overleden en 1 ligt er nog in het ziekenhuis met een verbrijzeld onderbeen. Het is 100% niet onze schuld geweest maar van de suffende tegenligger.

Ik schrijf dit alleen ivm een voorgaand topic dat was opgestart en de reacties daarop. Ik vind het A-sociaal van sommige forum-leden hoe die daar op reageren.

Tav: Belangstellenden en motorrijders die mee willen rijden in de groep om onze maatjes te begeleiden op hun laatste tocht.

Alle motorrijders die hierbij aanwezig willen zijn, worden verzocht te verzamelen op maandag 23 april tussen 08:30 uur en 08:45 uur bij: “De Link” (standerdmolen 8A) in Heerhugowaard. Om 09:00 uur vertrekken we dan naar het uitvaartcentrum waar we om 09:15 uur moeten zijn. Alle clubleden van Smokey en Anita zijn te herkennen aan een zwarte band om hun linkerarm. Vanuit het uitvaartcentrum vertrekken we om 09:30 uur naar het crematorium bij Schagen. Verdere bijzonderheden worden maandagochtend bekend gemaakt.

Een ieder wordt op voorhand bedankt voor zijn/haar aanwezigheid en medewerking door MTC – HHW.

Alle leden van het Motor-forum die niet de beleefdheid kunnen opbrengen om iedereen in zijn waarde te laten horen hier denk ik niet thuis want het zal je zelf maar overkomen. Als je iets niet aanstaat kun je ook doorstappen naar een ander topic. Je bent nu eenmaal géén Remi zodat je alleen op de wereld bent en al mocht dat wel zo zijn dan had je géén forum nodig volgens mij. Buiten het voorgaande verlies vind ik het onacceptabel dat mensen zo met mensen omgaan. Ik vind het ook niet netjes maar wel begrijpelijk van de moderaters dat ze een topic al op slot gooien terwijl de mensen die het aangaat nog boven de grond zijn.


Laat het duidelijk zijn dat ik hier dus wel bij was en ook alles van de helm en de rand afweet. Ik heb dit alleen geschreven ivm een ander topic dat op slot is gegaan en waar alleen maar negatieve kritiek is geweest over een ongeluk met dodelijke afloop.

Nogmaals laat iedereen in zijn waarde en gebruik je verstand waarvoor het bedoeld is
"Nadenken"

Woorden schieten hier tekort en zijn eigenlijk zinloos.
Met een gemengde groet,
De zwarte parel. :N


Alles in het juiste perspectief. Op M-F proberen we niet op een nieuwssite te gaan lijken, er zijn daarvan al die daar beter in zijn. Topic's over aanrijdingen waarbij geen enkele bemoeienis van M-F'ers is geweest gaan dus standaard allemaal dicht. Die reactie's waar jij het over hebt gaan dus over het starten van een topic over een nieuwsbericht, niet over het voorval op zich.
Jammer dat je juist zelf die indruk hier dusdanig neergooid dat je de aandacht afleidt van waar het eigenlijk om gaat. Ik heb je openingspost in zoverre aangepast dat ik datgene dat in bovenstaande quote staat weggehaald heb, dat heeft hier geen enkel nut en leidt alleen af van datgene wat WEL belangrijk is.

Tot zover dit misverstand.
Duidelijk is dat er nu dus zo wel bestaansrecht is voor dit topic gezien jouw raakvlak met de slachtoffers... '(...




Sterkte, gecondoleerd en beterschap voor je andere maatje !!!
 
Laatst bewerkt:
Beste baksteen: Ik denk dat jij zelf dit topic niet in het juiste perspectief ziet!

Het ging mij niet om te jammeren of zielig te doen. Als er in het voorgaande topic niet zo A-sociaal door mensen was gereageerd (die jij nu beschemd met je censuur) had ik hier helemaal geen berichtje neer gezet. Maar omdat de mensen die zijn omgekomen zichzelf niet kunnen verdedigen heb ik de handschoen opgepakt en vind ik dat jij die mensen terecht zou moeten wijzen en niet iemand die opkomt voor andermans verdriet.

Iedereen die zijn medeleven in positieve zin heeft betuigt wordt vriendelijk bedankt.

Ik had de moderater wijzer verwacht en niet zo inpulsief,
blijkbaar doet de waarheid ook al pijn.

Nogmaals: Iedereen bedankt voor de reakties.
 
Laatst bewerkt:
sterkte met deze tragedie
vreselijk ongeluk was het en is het ,een tegenligger eerst de auto voor hun en een andere motor

moet er niet aan denken als ik met me vrouw aan het rijden ben en dit overkomt,dan zijn er drie jongens weesjes .
 
Beste baksteen: Ik denk dat jij zelf dit topic niet in het juiste perspectief ziet!

Het ging mij niet om te jammeren of zielig te doen. Als er in het voorgaande topic niet zo A-sociaal door mensen was gereageerd (die jij nu beschemd met je censuur) had ik hier helemaal geen berichtje neer gezet. Maar omdat de mensen die zijn omgekomen zichzelf niet kunnen verdedigen heb ik de handschoen opgepakt en vind ik dat jij die mensen terecht zou moeten wijzen en niet iemand die opkomt voor andermans verdriet.

Iedereen die zijn medeleven in positieve zin heeft betuigt wordt vriendelijk bedankt.

Ik had de moderater wijzer verwacht en niet zo inpulsief,
blijkbaar doet de waarheid ook al pijn.

Nogmaals: Iedereen bedankt voor de reakties.
Ten eerste heel veel sterkte voor alle betrokkenen. Ik hoop dat er maandag veel motorrijders komen om jullie maatjes de laatste eer te bewijzen.

Ten tweede vind ik dat je de boel nu behoorlijk overdrijft. We hebben nu eenmaal de policy dat er geen topics over ongevallen geopend mogen worden waar geen MF-ers als betrokkene in de ruimste zin van het woord bij betrokken zijn. Niet omdat we niet tegen de waarheid kunnen maar omdat met ca. 90 dodelijk verongelukte motorrijders per jaar MF meer een condoleance site zou worden dan een Motor-Forum. Je suggestie dat wij niet tegen de waarheid zouden kunnen vind ik overigens ronduit beledigend. Als je de moeite zou nemen om een paar topics over overleden MF-ers door te nemen zou je dat niet durven te stellen.
 
Ten eerste heel veel sterkte voor alle betrokkenen. Ik hoop dat er maandag veel motorrijders komen om jullie maatjes de laatste eer te bewijzen.

Ten tweede vind ik dat je de boel nu behoorlijk overdrijft. We hebben nu eenmaal de policy dat er geen topics over ongevallen geopend mogen worden waar geen MF-ers als betrokkene in de ruimste zin van het woord bij betrokken zijn. Niet omdat we niet tegen de waarheid kunnen maar omdat met ca. 90 dodelijk verongelukte motorrijders per jaar MF meer een condoleance site zou worden dan een Motor-Forum. Je suggestie dat wij niet tegen de waarheid zouden kunnen vind ik overigens ronduit beledigend. Als je de moeite zou nemen om een paar topics over overleden MF-ers door te nemen zou je dat niet durven te stellen.
Laten we idd de regels inacht nemen hier op MF,hoe erg en vervelend ook dat zo'n verschrikkelijk ongeluk moest gebeuren.
Aan de andere kant IS dit een reaktie van de mensen(mede motorrijders)die hier puur uit emotioneel oogpunt word neergezet wat heel begrijpelijk is,laten we mekaar nu niet aanvallen/afvallen maar respect proberen te houden voor elkaar.
Afgelopen vrijdagmorgen reed ik op de bike naar m,n dealer M.P Hippo... ,ik had de berichtgeving omtrent dit ongeval gelezen ,en was getuige van de rem-/crashsporen van dit ongeval op het wegdek met in de berm een boeket bloemen,de gehele dag is me dit toch in het achterhoofd bijgebleven,dus dunkt mij dat we begrip moeten opbrengen voor ieders belang.
Vrienden,kennissen,betrokkenen en vooral familie gecondoleerd en hoop dat velen zich geroepen voelen om wat van de pijn weg te nemen door aanwezig te kunnen zijn.
Probeer gehoor te geven aan de oproep.
 
Geachte heer kofferrek,
Uw polici op het forum begrijp ik, maar de reacties van sommige forum-leden daarop niet.
U mist hierbij volgens mij ook mijn boodschap!!!!!!
Als uw polici klopt mag u van mij een topic op slot zetten maar, ik vind het ongepast dat u (als forum-leiding) mij terecht wijst omdat ik reageer op negatieve reacties op een ongeval met dodelijke afloop terwijl de mensen met de negatieve reacties vrij-uitgaan. Volgens mij wordt hierdoor crimineel gedrag beloond en daar hebben we al legio voorbeelden van in Nederland.

Hierbij misschien nog een positieve bijdrage aan dit toch wel goedbezochte en meestal positieve forum. Als de ongelukken en de verkeerde aflopen een hindernis zijn op dit forum besteed er dan een apart hoofdstuk aan zodat iedereen daar zijn reacties kwijt kan en de rest van het forum kan worden gebruikt waarvoor het bestemd is.

Namelijk alles wat met motoren enz. te maken heeft.

Ik probeer niemand te veroordelen, ik vind alleen dat de mensen met negatieve reakties op een dodelijk ongeval beter niet kunnen reageren, dan te reageren zonder na te denken.

Ik vind dat ik nu genoeg energie in dit topic heb gestoken, dus de volgende mag het laatste woord hebben!!
 
Het blijft een forum, dus iedereen kan reageren , anders moet je zo'n naar onderwerp niet plaatsen. Mensen met negatieve reacties kunnen m.i. opzouten. Dat laat onverlet dat Baksteen wel gelijk heeft.

Overigens ken ik het pliesieburo van binnen en buiten, maar een dergelijk verwijt naar Baksteen vind ik zwaar misplaatst ( hij kan er ook niks aan doen )
Ik denk ook niet dat de nabestaanden zitten te wachten op discussie, ik wens je veel sterkte bro, geef het een plaats in je hart.

groeten van Senco
 
Terug
Bovenaan Onderaan