Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ONK - assen gratis, adder onder het gras ?

gijs 600 gsx

MF'er
21 okt 2003
69
0
Aankomend week-end is er weer een onk race, en nog wel gratis.
Scheelt weer 15 eurie, kan dat weer op en patat enzo.

Wat ik mij afvraag, is het paddock nu ook vrij toegankelijk ?
Of moet daar dan 15 eurie voor betaald worden, net zoals tijdens de rizzla racing days ?
Zodat ik net zo duur als anders uit ben.
 
€10,-
Maar je gaat toch niet over €10 lopen piepen hè?
 

Een echte Nederlander dus.............
Als het maar gratis is.
 
  • Onderwerp starter
  • #9
Hahahahaa, leuk om te lezen, die reacties.

Maar ik ben er zondag weer gewoon bij.

Ging ook niet om de euro's, maar om het principe.
Gratis is gratis. Ik snap dat het bedoeld is , om mensen naar het circuit te lokken. Goed initiatief.
Maar het paddock is net zo goed het kijken waard. Net zo leuk als de races. En het scheelt een heel stuk lopen naar mijn favourite stek. :0
 
ben geweest en ja hoor moest 10 euro betalen om door de padock naar de hoofdtribune te lopen terwijl de toegang gratis zou zijn ,maakt me niet uit mooie races gezien maar toch!!!
 
ben geweest en ja hoor moest 10 euro betalen om door de padock naar de hoofdtribune te lopen terwijl de toegang gratis zou zijn ,maakt me niet uit mooie races gezien maar toch!!!

Dit was idd het geval als je de ingang bij de paddock nam.
ingang achter hoofdtribune was ook open.
bdw rondlopen in de paddock is toch ook mooi
 
Ben gewoon op het gratis dijkje gaan zitten, ben met WK endurance op de hoofdtribune geweest, maar daar zie je naar mijn mening veel te weinig........

Hier wat foto's:


















































Het was weer druk met motoren














Meeste zijn idd bagger, maarja, beter dan niks, en wat filmpjes:

#1
#2
#3
 
Ben gewoon op het gratis dijkje gaan zitten, ben met WK endurance op de hoofdtribune geweest, maar daar zie je naar mijn mening veel te weinig........

Hier wat foto's:


daar zullen ze blij mee zijn zoveel kentekens op het net

ik zat bij je op de zelfde dijk
 
Had er niet op gerekend dat we na een tochtje nog op Assen zouden belanden...... had jammergenoeg geen camera bij me. Neemt niet weg dat het toch weer een mooie middag was