ontmoetingsplaats MF-ers omg. Schagen ?

Lone Rider

Die hard MF'er
9 sep 2002
458
38
Noord-Holland
Is er een onmoetingsplplaats van MF-ers in de buurt van schagen ?
Inplaats van helemaal richting A9 af te zakken of verder.
Misschien zijn er meer rijders die interesse hebben voor een ontmoetingsplaats
 
Schagen is wel te doen ja vanuit Den Helder. Maar kan je een beetje leuk rijden dan in schagen?? ;)
Een paar leuke op/afritjes kan ik niet zo snel bedenken :?
 
Schagen is idd niet te ver weg, als we gaan meeten ben ik erbij! }) })

Alleen de leuke weggetjes zijn een beetje ver te zoeken denk ik, ik kan alleen de westfriese dijk verzinnen....
 
OK ik ken zelf ook weinig spannende wegen in de omgeving van schagen, dat is nu juist het probleem. Ik had meer een locatie ingedachten niet ver van een horeca gelegenheid en met natuurlijk met een aantal lekkere bochten in de buurt.
Waar je dan langs kon rijden en mede MF-ers kunt ontmoeten onder het genot van een versnapering. Een echte "hangplek" :) voor motorliefhebbers.
Misschien is het een leuk idee om eens met een aantal mensen te gaan zoeken in de omgeving, uiteraard met de motor.
 
Ik rij af en toe eens (gisteravond nog) vanuit alkmaar/koedijk over de dijkjes daar bij warmenhuizen, best leuk stukje.. alleen beetje slecht wegdek en weinig terrasjes
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel benieuwd dan !!

Als we gaan zoeken dan wil ik er best een tijdje aan opofferen, het moet dus bij voorkeur een cafe zijn in het midden van een bocht waar je een linker en een rechter kneedown moet kunnen doen ? :P

[me]Flow is bang dat we dan wel een tijdje moeten zoeken of zelf een stuk asfalt aan moeten leggen }) })
[/me]


Met eigen kroeg, als we dan toch bezig zijn..... :)
 
goed idee maar, iets centraler in de provincie zou niet verkeerd zijn
voor de mensen (uit de buurt van) amsterdam, haarlem, hoofddorp, zaandam etc.
 
Is die afslag Hoorn niks ,Daar heb je een bochie ,
:9 MC donald's en een tank station.
kunnen we bij de volgende NH rit ff kijken.(testen 8-) or whatever)
 
Op zondag 01 juni 2003 19:05 schreef Flow het volgende:
Ik ben wel benieuwd dan !!

het moet dus bij voorkeur een cafe zijn in het midden van een bocht waar je een linker en een rechter kneedown moet kunnen doen ? :P

[me]Flow is bang dat we dan wel een tijdje moeten zoeken of zelf een stuk asfalt aan moeten leggen }) })
[/me]


Met eigen kroeg, als we dan toch bezig zijn..... :)
Ken uw omgeving.
Bochtje bij karper Rustenburg is kroeg in bocht. Alleen te druk voor knie.
Bochten zat ook bij schagen.
Schagen is 40 km dijken bij mij vandaan.
 
Ken uw omgeving.
Bochtje bij karper Rustenburg is kroeg in bocht. Alleen te druk voor knie.
Bochten zat ook bij schagen.
Schagen is 40 km dijken bij mij vandaan.

[me]Flow kruipt in een donkere hoek en gaat zich schamen....Dat is 10 minuten bij hem vandaan :+ [/me]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan