Ontslagen: Uitbouwen kan nog effe wachten..

l:x

Rookie
Tsja... Gisteren het supergeweldige nieuws gekregen dat ik dan toch defenitief ben ontslagen. :(

Vrijdag is mijn laatste dag en vanaf volgende week mag ik dus twee keer per maand aanschuiven voor het stempeltje. :r

Heb mijn (eerste) motor nu drie weken en was ik van plan deze zomer wat modificaties te doen. Maar ja... die zullen moeten wachten totdat we terug een pree hebben. Motor zelf zal ook wel veel op stal staan. |(

KUTMILJAARDENONDEDOMME-GETVER-TYFUSTERINGKLEREKANKER

Sorry, ik moest gewoon even vloeken!

Allee, de jacht naar een nieuwe job is open. Zal ik eerst maar 2 maandjes doppen. En uiteraard wat bijklussen om toch te kunnen toeren...

Peoples... Happy Holidays :r
 
Misschien lopen hier nog een paar potentiele kruiwagens rond dus meld effe wat voor werk je zoekt en in welke omgeving.
(naar taalgebruik te oordelen ergens in vlaanderen (Leuven volgens profiel))

en natuurlijk mijn medeleven met het ontslag ;(
 
mail me je CV min of meer (hoeft niet super uitgebreid) ff naar tim.van.de.cavey@securis.be

Als je niet inzit met rare werkuren en soms weekendwerk zal ik eens voor je informeren
 
Ik heb 3 jaar als webdeveloper/webmaster gewerkt (ASP/PHP/VB/MS SQL/MySQL/HTML/CSS/...).

De kans dat ik de komende twee maanden een job vind is klein, de vacatures zijn uiterst dun gezaaid. En vermits ik geen hogere studies heb gedaan zit ik onderaan het verlanglijstje van de werkgevers.

Ik ben er over aan het denken om misschien gewoon eens iets totaal anders te gaan doen. In een tuinbedrijf ofzo gaan werken zie ik ook wel zitten.

Na drie jaar achter een bureau heb ik wel eens zin om wat zwaardere fysieke arbeid te doen... (Ik kan nog altijd thuis mijn websitejes maken :) )

En ja... als er een MF-er toevallig ergens een job weet => Gewoon effe mededelen :) Ik woon idd in Leuven (regio Vlaams-Brabant & Brussel).

(Moderator: Delete de topic maar als je vindt dat deze niet op MF past!!)

Alleszins: Heb nu véél meer tijd om het MF dagelijks af te schuimen ;)

Greetz & thanks,
l:x
 
Da's lekker naatje voor je... altijd leuk 2 dagen van te voren zoiets te horen... :(

Ik heb 3 jaar als webdeveloper/webmaster gewerkt (ASP/PHP/VB/MS SQL/MySQL/HTML/CSS/...).

De kans dat ik de komende twee maanden een job vind is klein, de vacatures zijn uiterst dun gezaaid. En vermits ik geen hogere studies heb gedaan zit ik onderaan het verlanglijstje van de werkgevers.

Je weet het niet hoor... ook voor werkgevers zijn het krappe tijden. Ze hebben denk ik nu liever iemand die ervaring heeft maar geen papieren (dus iemand die niet zo veel salaris eist) dan iemand die net van school afkomt met z'n HBO informatica en gelijk een salariseis op tafel legt van € 1000,- boven z'n marktwaarde.
Maar idd... een jaartje hard labour kan ook geen kwaad :)
 
ik zou e gelijk ziek melden..

gpx-gpz: Tis eigenlijk dat ik al onslagen was "onder voorbehoud". Ze hebben mij drie maand lang (opzegperiode) gezegd dat ik waarschijnlijk kon blijven als 3/5 met slechts 1/5 verlies van loon. Maar ja, dat was dus allemaal dikke zever in pakskes. :r

Ben eraan het denken om het hier af te trappen, maar voor die twee dagen nog...
En... ze beseffen niet wat voor "macht" ik nog steeds heb. Ik kan overal op hun netwerk binnen! I've got all the passwords :D
Misschien doe ik de servers wel crashen op mijn laatste dag })

Alleszins: Mijn Wraak Zal Zoet Zijn!!!
 
Welkom in het schuitje...

en succes met zoeken.

In inschrijven in alle vacaturebanken he!
Dan is er wel wat te vinden hoor.
Maar om ondertussen te stoppen met motorrijden?

Ik moet mijn leaseauto inleveren, dus dat worden
alleen maar meer kilometers op de motor :]
 
MotoMarz: Ophouden is een groot woord... Maar ik moet mijn bezine & onderhoud kunnen blijven betalen. Ik woon alleen, dus heb huur, eten & facturen ook nog te betalen.

Veel hou je van je dop nie over op het einde van de maand...

Maar... dankzij Sigma is er misschien al een nieuwe job in zicht :D
 
geen sociaal plannetje mee ???? ik ben ook ontslagen wegens bedrijfsverhuizing maar wel met een sociaal plan....betalen zullen ze.
 
Heel erg voor je en succes met werk zoeken, maar van mij mag je die ziektes wel ff uit je post halen...
 
MotoMarz: Ophouden is een groot woord... Maar ik moet mijn bezine & onderhoud kunnen blijven betalen. Ik woon alleen, dus heb huur, eten & facturen ook nog te betalen.

Veel hou je van je dop nie over op het einde van de maand...

Maar... dankzij Sigma is er misschien al een nieuwe job in zicht :D

Alles is doorgestuurd...kon de verantwoordelijke niet per telefoon bereiken maar heb via mail gevraagd je te contacteren.

Vraag anders eens aan woefie...die werkt ook voor dezelfde firma maar op een andere site.

Dize jongen is trouwens vandaag geslaagd op zijn EHBO opleiding zag ik net :P
 
Alles is doorgestuurd...kon de verantwoordelijke niet per telefoon bereiken maar heb via mail gevraagd je te contacteren.

Vraag anders eens aan woefie...die werkt ook voor dezelfde firma maar op een andere site.

Dize jongen is trouwens vandaag geslaagd op zijn EHBO opleiding zag ik net :P

Ben eens naar securis op het web gaan kijken en ga ook eens spontaan solliciteren, je weet maar nooit hé.
 
Terug
Bovenaan Onderaan