onverwacht motor stallen(verzekeringsvraagje)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ts heeft al een keer gevraagd of hij zijn lessen op afbetaling kan betalen.
Ik denk niet dat hij een nieuwe motor dan kan financieren.

Ib-groep studentlening-->leningbank aflossen 2jaar-->ib-groep student lening na studie terug betalen.

Zal geen spijt van krijgen.
Alleen moet ik zo'n motor van 5k niet laten vallen.

Topic kan dicht, of open voor de geïnteresseerde.
Ik ga namelijk gewoon in de winter rijden, lukt het niet dan gewoon in mijn portiek zetten.
Tegenover mijn gebouw zit een garage als dat van dezelfde bedrijf is dan vergunning ervoor vragen.
 

Ib-groep studentlening-->leningbank aflossen 2jaar-->ib-groep student lening na studie terug betalen.

Zal geen spijt van krijgen.
Alleen moet ik zo'n motor van 5k niet laten vallen.

Topic kan dicht, of open voor de geïnteresseerde.
Ik ga namelijk gewoon in de winter rijden, lukt het niet dan gewoon in mijn portiek zetten.
Tegenover mijn gebouw zit een garage als dat van dezelfde bedrijf is dan vergunning ervoor vragen.
Laat maar open, ik heb het idee dat ie vanaf hier leuk wordt :+
4139165-chips-and-cola.jpg

...ik zit al... :Y
 
Laatst bewerkt:
Leen goedkoper dan sparen dat kost goedkoop qua financieel geld
 
:^


Behalve als je natuurlijk goedkope duurkoop hebt !
:^

Dan moet je gewoon veel lenen in kleine termijnen, dan is het goedkoop! _O-

Mocht je de motor nog schorsen voor de winter dan moet je ook even regelen dat je niet hoeft af te lossen tijdens de schorsing, dan is het nog goedkoper.
De winterstop lening noemen ze dat.
 
En vergeet ook niet dat als je je verzekering schorst, je motor waarschijnlijk niet gedekt is tegen diefstal en brandschade want inboedelverzekeringen sluiten motorrijtuigen over het algemeen uit van dekking.
Bij de London ,een kleine verzekeraar , is alleen het rijden met de motor niet verzekerd , van 15 December tot 1 maart ,de andere dekking ,uiteraard indien verzekerd , is gewoon gedekt.
Groet Eddy :W
 
Ib-groep studentlening-->leningbank aflossen 2jaar-->ib-groep student lening na studie terug betalen.

Zal geen spijt van krijgen.
Alleen moet ik zo'n motor van 5k niet laten vallen.

Topic kan dicht, of open voor de geïnteresseerde.
Ik ga namelijk gewoon in de winter rijden, lukt het niet dan gewoon in mijn portiek zetten.
Tegenover mijn gebouw zit een garage als dat van dezelfde bedrijf is dan vergunning ervoor vragen.

Letop motor in portiek is verboden. Dit inverband met de brandveiligheid. Door je motor daar te plaatsen ben jij aansprakelijk indien er een brand ontstaat voor alle gevolg en herstel schade. Dit zit niet in een verzekering dus zelf dokken! Ook bij een ongeval kan je aansprakelijk worden gesteld indien dit door slachtoffer kenbaar wordt gemaakt. Hij/zij hoeft niet te bewijzen, bewijs van onschuld ligt bij jou maar is zelden aantoonbaar. Dus gevolg is dokken omdat dit ook niet te verzekeren is! Stallen in garage of bij je dealer geeft minder problemen!
 
Bij de London ,een kleine verzekeraar , is alleen het rijden met de motor niet verzekerd , van 15 December tot 1 maart ,de andere dekking ,uiteraard indien verzekerd , is gewoon gedekt.

Maar dat is wat anders dan de motor uit de verzekering halen :)
 
Letop motor in portiek is verboden. Dit inverband met de brandveiligheid.

Dat hangt een beetje van de eisen uit de opstalverzekering af. Vaak heeft de eigenaar van het pand inderdaad voor lagere premie gekozen en moet er dan zelf voor zorgen dat er geen motorrijtuigen worden gestald in portieken en bergingen. Maar dat hoeft niet altijd het geval te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan