Onvolwassen in Noord Nederland! Deel 7 alweer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi filmpie Bauke en leuk dat je het mooiste voor het laatst had bewaard :9

Wel veel Yamaha *O*

nja, ik vind wel, dat in het filmpje het geluid van jouw ZX het beste klinkt!!!!! De diepe donkere brul van RML's bike komt in het filmpje niet echt tot zijn recht.

btw, hoeveel toeren draait die ZX eigelijk?
 
Vanmiddag met Noiz even mijn nieuwe mpp laten monteren.

Hier in Lwd, bij ABC banden centrum op de hemrik. €12,50 euri

Wat een verschil in vergelijking met mijn oude autoband *O*
 
Vanmiddag met Noiz even mijn nieuwe mpp laten monteren.

Hier in Lwd, bij ABC banden centrum op de hemrik. €12,50 euri

Wat een verschil in vergelijking met mijn oude autoband *O*

nieuwe banden *O* gelijk het gladde eraf gereden?

IckyTwins_225.jpg


9het ploatie refereerd niet aan het gladde oid, maar is ter opleuking van mijn post!!!)


btw: trusten :W
 
@xx, inderdaad komt de roffel er niet mooi uit!! maar als iemand het wil horen....augustus ben ik weer te vinden op TB.

@Brum..,
Met een donker vizier zoals ik heb zie je geen donder als het donker is... Ik wil nog een rood spiegelvizier aanschaffen maar daar zie je net zo weinig mee in het schemer/donker :+

[me]RML is gehandicapt zo zonder motor :X [/me]
 
@xx, inderdaad komt de roffel er niet mooi uit!! maar als iemand het wil horen....augustus ben ik weer te vinden op TB.

@Brum..,
Met een donker vizier zoals ik heb zie je geen donder als het donker is... Ik wil nog een rood spiegelvizier aanschaffen maar daar zie je net zo weinig mee in het schemer/donker :+

[me]RML is gehandicapt zo zonder motor :X [/me]
8-) :9
 
tsja, ogrish is niet echt mijn favo site...... maar ik kijk er niet raar van op!!! hij gaat echt hard, en die lui staan vlak bij de weg!!!!



Ben gister nog even bij motodrome geweest, (in de auto: ik wou mijn uitdraai voor het inscannen niet verkloten... :+ ) Heb toen nog een nieuwe helm gekocht/besteld. een Shark RSF@ i

ploatie:
(en heb er ook nog een "chrome-vizier" bij besteld)
(Afbeelding)

wat mot dat kosten ???
 
klik op de shark site staan bij de verschillende types de bedragen van-tot! :)

dank voor de link maar daar had ik al gekeken, punt is alleen dat het een engelse site is en de winkelprijzen ook nog wel eens willen verschillen....

Dus vandaar eigenlijk de vraag nogmaals, wat heb jij ervoor betaald ;)
 
dank voor de link maar daar had ik al gekeken, punt is alleen dat het een engelse site is en de winkelprijzen ook nog wel eens willen verschillen....

Dus vandaar eigenlijk de vraag nogmaals, wat heb jij ervoor betaald ;)

de siteprijs, 246 euri - 10% korting + vizier - 10% korting = 602,95 gulden.....

tsja, dat omrekenen, daar wordt je echt niet happy van.....

maar, gaat (hoop ik minimaal) 5 jaar mee, dus net iets meer dan € 1,05 per dag! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan