Ooggetuigen verslag fataal ongeval Motor freak ;(

zat hier dus de hele avond al op te wachten. Toevallig net nou ik dit post.

Hoe gaat het Red? Kun je het al een plaatsje geven?

Ja gaat momenteel goed naar omstandigheden. Gisteravond hebben we met de groep bijelkaar gezeten en dat heeft me erg goed gedaan. Deze week veel gepraat.. gemailt.. deze topics in de gaten gehouden op MF en dat doet een mens echt goed! :) . Af en toe heb ik nog wel eens een inzinking.. dat het huilen je nog even iets nader staat als het lachen.. beelden die door je kop spoken.

Laatste paar dagen eigenlijk MF heel eventjes gelaten voor wat het was.. en veel met motorfreakje samen geweest... even rust.. even wat tijd voor elkaar.. even ergens anders aandenken.

Bedankt stek!


@Nilso... mag je toch eens aanwijzen welke post's je hiermee bedoelt.. ik zie je mail wel verschijnen :z , ohwja en verkoop je motor en ga in een koekblik rijden ofzo... past beter bij je gedrag.

 
Laatst bewerkt:
waarschijnlijk maak ik me zorgen om niets maar we horen net ff iets te lang niets van Redline rider, heeft iemand die hem persoonlijk kent nog iets van hem gehoord?
Maak me een beetje zorgen na wat hij heeft gezien?
Kan natuurlijk ook zijn dat hij ff rust wil maar dan heb ik niets gezegd.
De groep mailt, spreekt en ziet elkaar deze dagen zeer regelmatig. Gisteren avond nog bij mij thuis (o.a. ook Redline Rider maar ok vele anderen). Direkt na het dramatische ongeval is er een zéér hechte band ontstaan binnen de groep. Iedereen was er voor elkaar. Dat waren hele mooie momenten!!!

Ik weet 100 % zeker dat we elkaar ook in de toekomst nog zien . . .
 
De groep mailt, spreekt en ziet elkaar deze dagen zeer regelmatig. Gisteren avond nog bij mij thuis (o.a. ook Redline Rider maar ok vele anderen). Direkt na het dramatische ongeval is er een zéér hechte band ontstaan binnen de groep. Iedereen was er voor elkaar. Dat waren hele mooie momenten!!!

Ik weet 100 % zeker dat we elkaar ook in de toekomst nog zien . . .

:^
 
Een heel mooi gedicht. OF je hebt méér informatie Of er zit toevallig een héél belangrijk stukje in. De groepsleden weten precies wat ik bedoel als ik even verwijs naar de zinnen:

voor elkaars reacties respect te tonen,
ieder op zijn eigen waarde te belonen,

Iedereen verwerkt dit verlies op een eigen manier en kan soms anders reageren dan wenselijk is. Via e-mail binnen de groep is er heel veel informatie uitgewisseld. Meer wil ik er hier niet over zeggen.
Hoi Fred,
heb veel info uit de eerste hand en heb alle topics gelezen en wilde ff met wat simpele woorden proberen jullie een hart onder de riem te steken en hoop dat dit kleine beetje wat helpt.
 
De groep mailt, spreekt en ziet elkaar deze dagen zeer regelmatig. Gisteren avond nog bij mij thuis (o.a. ook Redline Rider maar ok vele anderen). Direkt na het dramatische ongeval is er een zéér hechte band ontstaan binnen de groep. Iedereen was er voor elkaar. Dat waren hele mooie momenten!!!

Ik weet 100 % zeker dat we elkaar ook in de toekomst nog zien . . .


:^
 
Hoi Fred,
heb veel info uit de eerste hand en heb alle topics gelezen en wilde ff met wat simpele woorden proberen jullie een hart onder de riem te steken en hoop dat dit kleine beetje wat helpt.

ben er niet bij betrokken... maar die woorden zijn recht uit het hart, dat doet elk mens veel goed!

respect voor deze mooie woorden, moeder! :)
 
Allereerst...heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden en diegenen die bij het ongeval aanwezig waren.

Op deze manier wordt je wel weer op de feiten gedrukt hoe kwetsbaar je bent, zelfs als je een bocht verkeerd inschat.

Heel heel erg wat er gebeurd is!!!!!

Heel veel succes en sterkte...voor nu en in de toekomst!

Rsv Milleman
 
voor alle betrokkenen:

die foto staat in jullie ogen gedrukt,
vele momenten van jullie verdere leven gaan jullie eronder gebukt,
een hele ervaring niet meer weg te wissen,
velen die zich hierin vergissen,
laat die tranen en woorden vloeien,
weet dat ondanks alles je hierdoor zult groeien,
zonder te moraliseren,
zou ieder toch kunnen proberen,
voor elkaars reacties respect te tonen,
ieder op zijn eigen waarde te belonen,
ik ben van dichtbij begaan met het lot jullie overkomen,
en wil hierbij mijn oprechte bewondering voor jullie reactie tonen.

Anja
Mooie woorden.. :}

waarschijnlijk maak ik me zorgen om niets maar we horen net ff iets te lang niets van Redline rider, heeft iemand die hem persoonlijk kent nog iets van hem gehoord?
Maak me een beetje zorgen na wat hij heeft gezien?
Kan natuurlijk ook zijn dat hij ff rust wil maar dan heb ik niets gezegd.
Eh, stekman..denk dattie een beetje stil was van de bekeuring.. :X

:+ ..sorry Arno, maar je moet wel blijven opletten! ;)

De groep mailt, spreekt en ziet elkaar deze dagen zeer regelmatig. Gisteren avond nog bij mij thuis (o.a. ook Redline Rider maar ok vele anderen). Direkt na het dramatische ongeval is er een zéér hechte band ontstaan binnen de groep. Iedereen was er voor elkaar. Dat waren hele mooie momenten!!!

Ik weet 100 % zeker dat we elkaar ook in de toekomst nog zien . . .
:^
 
De groep mailt, spreekt en ziet elkaar deze dagen zeer regelmatig. Gisteren avond nog bij mij thuis (o.a. ook Redline Rider maar ok vele anderen). Direkt na het dramatische ongeval is er een zéér hechte band ontstaan binnen de groep. Iedereen was er voor elkaar. Dat waren hele mooie momenten!!!

Ik weet 100 % zeker dat we elkaar ook in de toekomst nog zien . . .
:^

Mams hele mooie tekst, dit steunt heel erg.. heel veel dank..
 
:^

Mams hele mooie tekst, dit steunt heel erg.. heel veel dank..
Kaasszje,

Gaat het wel goed met je? Ik weet écht héél zeker:
* ik ben geen mams
* ik ben geen vrouw
(Ik hoop dat een beetje humor niet verkeerd wordt opgevat: zeker niet door de "outsiders". Zowel Kaas als in zijn (helaas?) insiders en dus betrokkenen).
 
:^ Ik schreef het al in het topic van Dropkick,laten wij ons hier in godsnaam gedragen zoals motorrijders onderling zichzelf graag zien,als een grote verstandige familie.
:^

Edit: Stom van mij,maar dit geldt natuurlijk ook voor Motorfreakje en Arckira
Thanx Demous! :}

Ben nu terug van een week vakantie, en lees nu dit... ;(

Ten eerste alle betrokkenen, ontzettend veel sterkte, praat erover met elkaar.
Thanx..doen we!
Ik heb vorig jaar exact hetzelfde ongeval gehad, maar ik kan dit godzijdank nog navertellen.

Het was een bocht op de B258 net buiten Schleiden (Duitsland), had de bocht al paar keer eerder gereden, maar de bocht toch nog verkeerd ingeschat. Halverwege kneep de bocht een beetje waardoor ik de bocht niet meer haalde, ik reed uiteindelijk mijn dynamodeksel aan de grond, schoof de vangrail in met m'n rug met 50-70 km/u.

Ik heb mijn leven te danken aan het feit dat dit een motorvriendelijke(!!) vangrail was, en dat ik m'n rugprotector aan had. als 1 van deze 2 dingen er niet waren geweest had ik zeker blijvend letsel gehad, of erger.... ;(

Het verhaal lijkt dus als 2 druppels water op dat van mij, alleen is het voor motor freak noodlottig geworden.

Het zet je weer met beide voeten op de grond, en voor mij worden de twijfels (die ik al een tijdje heb) om te stoppen met rijden op de openbare weg iedere keer weer versterkt na het lezen van zulke verhalen.

Nogmaals, ontzettend veel sterkte aan iedereen '(
De B258..laten we die nou voor het grootste deel gereden hebben op de terugweg..alleen in een heel beheerst tempo..70/80km/u..niet spannend, wel voor iedereen te volgen en nooit een angstig moment opleverend!
Het wordt pas tricky als je gaat pushen, net iets harder die bocht nemen want dat voelt lekkerder..ik ken 't..doe 't zelf ook, maar er moet een (..veilige..) marge blijven..als die er niet meer is ga je snel fouten maken B|

Nogmaals dank voor diegenen die een positieve reply hebben gepost..doet mij en ik denk een ieder in/van de groep, goed!

'kZou nog wel iets kwijt willen, maar de afspraak is (..en dat respecteerd een ieder..) dat we dat nog niet doen..
 
De groep mailt, spreekt en ziet elkaar deze dagen zeer regelmatig. Gisteren avond nog bij mij thuis (o.a. ook Redline Rider maar ok vele anderen). Direkt na het dramatische ongeval is er een zéér hechte band ontstaan binnen de groep. Iedereen was er voor elkaar. Dat waren hele mooie momenten!!!

Ik weet 100 % zeker dat we elkaar ook in de toekomst nog zien . . .
:^
 
Kaasszje,

Gaat het wel goed met je? Ik weet écht héél zeker:
* ik ben geen mams
* ik ben geen vrouw
(Ik hoop dat een beetje humor niet verkeerd wordt opgevat: zeker niet door de "outsiders". Zowel Kaas als in zijn (helaas?) insiders en dus betrokkenen).
}) darn dan moet ik de volgende keer toch beter kijken :+

Was voor mama motorfreakje bedoeld :P
 
Heel erg veel sterkte voor de familie en iedereen die erbij was. Blijf er over praten en ga het niet op zitten potten. Over een paar weken zal je (helaas) merken dat 'de wereld' zoiets heeft als 'heb je hem weer' als je er over begint en van je verwacht dat je het achter je laat. Doe dit niet. Hou niet je mond omdat anderen die er niet bij betrokken zijn vinden dat je uitgerouwd moet zijn. Het is JOU rouwproces, en blijf er over praten tot JIJ verwerkt hebt wat je moet verwerken, niet tot anderen er genoeg van hebben. Mogelijk zal je er achter komen dat sommige mensen waarvan je dacht dat het je vrienden waren toch niet helemaal snappen wat vriendschap is, maar het is belangrijker om zelf alles op een goede manier te verwerken dan zogenaamde vrienden een plezier te doen.
 
sterkte allemaal.

Beetje triest dat sommige mensen in een topic als dit allerlei discussies gaan lopen voeren.

Beetje jammer, toon respect, en hou voor de rest je bek.
 
Poe.................... weer iets om stil van te worden.

Je kunt dit soort verhalen ook kwijt op www.hulpverlening.net/forum, je kunt dan reacties verwachten van mensen die in de hulpverlening zitten en weten waar ze over praten. Ook kan je reacties verwachten van mensen met een soortgelijke ervaring en hun stappen om dit te verwerken.

sterkte,

Fedor
 
bedankt voor de tip's en lovende woorden.
ben helaas gisteren ff in elkaar gestort(het werd me allemaal ff te veel)
heb me express ff op de achtergrond gehouden en dat zal de komende dagen ook nog wel even het geval zijn.
niet alleen door dit voorval, maar ook problemen in de prive sfeer.
zie jullie allen .

nogmaals dank
 
Jammer dat sommige mensen toch zo slecht lezen, we hadden de verwarring al verwacht. Motorfreakje en Moterfreak het lijkt op elkaar.
Maar Motorfreakje was erbij en ze kan toch moeilijk opeens haar nick gaan wijzigen en haar mama is dus haar mama. Mensen lees aub wie er wat schrijft.
Bedankt voor de mooie woorden, Mama van Motorfreakje.
kleintje
 
@ betrokkenen:
Ik heb diep respect voor de wijze waar jullie hier mee omgaan.
Als ik jullie reacties lees (hier en in de andere topics) valt mij op hoe jullie de laatste dagen als persoon gegroeid zijn.

Nogmaals heel veel sterkte.
Arjan
 
Gisteren (4-sept) zijn wij (de Mülheim-groep) aanwezig geweest bij de begrafenis van Motor Freak.
Vragen hierover op het Forum zullen door de groep niet beantwoord worden. Wij hopen dat jullie hier begrip voor zult kunnen opbrengen.

Heel veel dank voor jullie steun en belangstelling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan