Ooggetuigen verslag fataal ongeval Motor freak ;(

Redline hou je taai kerel. Ik ben blij voor je dat je zoveel steun hebt kunnen vinden in de MF-Duitsland groep en motor freakje. Beelden als deze draag je de rest van je leven met je mee. Praat erover, schreeuw het desnoods van je af, zolang je, zoals ik al in een andere reactie las, niet alles opsluit.

;(
 
Nog steeds geen woorden voor.... Hoorde het gisterenavond via de MF chat '(

Aan alle betrokkenen: hou je taai, maar krop het niet op.
 
'(
heel veel sterkte allemaal en inderdaad goed erover praten helpt.
motorfreak RIP.
 
tsja ook ik zit hier zonder woorden en met kippenvel.
Iedereen die het nodig heeft wens ik heel veel sterkte toe.

pieter
 
Heel veel sterkte aan alle betrokkenen en nabestaanden, dat jullie veel steun aan elkaar mogen hebben met het verwerken van dit verdriet.
 
Hier word je niet blij van maar toch wel een beetje erg vedrietig als ik dit lees ;( , ik wens de nabestanden dan ook onwijs veel sterkte met het verwerken van deze tragishe gebeurtenis.
 
Sterkte ;(


En voor iedereen, de bochten in het buitenland zijn aangelegd dar waar het kon, dus soms lopen de bochten idd soms heel vreemd, en knijpen ze bijv, of draaien ze veel langer door dan je denkt.
Vergis je hier niet in, in Nederland lopen de bochten altijd zeer mooie en vloeiend.
Dus rij naar je eigen ervaring, en die is in het buitenland vele malen lager dan hier.

Maar soms heb je een beetje geluk nodig, helaas deze keer was dat er niet.
 
Hou je taai pik... ;(
Zoals ik al op msn zei,als je iemand nodig hebt..schaam je niet...

Nogmaals veel sterkte aan de groep,verwerkt het rustig voor zover het gaat,praat er veel over als je behoefte hebt en krop het niet op.

Gecondoleerd aan de familie,frienden en kennissen. ;(
 
Als je wil ben je welkom. Ook om te janken.

Huilen helpt!
 
tsja wat moet je hier nu van zeggen ;(
22 jaar gvd, we horen allemaal oud en saai te worden ;(
 
Sterkte Redline Rider,

Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Vlak voor me een motor de vangrails in zien glijden. Alleen was die jongen nauwelijks gewond. Enkele maanden later ben ik zelf in de Eiffel in een soortgelijke bocht onderuitgegaan. 'k hoef nu m'n ogen maar dicht te doen en ik zie het ongeluk opnieuw gebeuren. Ik kan dus me dus een (heel klein) beetje indenken wat je overkomen is.

Klote. Geef alleen jezelf niet de schuld. Geen "wat als" gedachten. (mocht je die hebben) Je kunt er niks aan doen, niemand niet.

nogmaals sterkte;

Teun
 
Klote om te lezen..
Ik wens iedereen die het nodig heeft heel erg veel sterkte en steun toe de komende tijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan