ook Ine stelt zich voor

Pf, door een schuivertje zijt ge uw voertuig niet kwijt hoor! Alleen kan dat nogal duur zijn... -O-
En ge kunt er toch ene huren?
En als ge voor ne moto kunt sparen, dan kunt ge dat toch ook voor zo'n les?
 
ik kan zeker spare vo zo'n les, ik moet er zelf ni vo spare, gwn ene minder drinke en ik ben er al :P

maar ne moto hure... kweni, ik heb dr nog nx van gehoord of gezocht, of ge da daar kunt doen, of waar anders, en als ge daar me crasht, ik gaan da ni betale dan :N dus zwaar verzekering pakke zeker?

maar ad andere kant, als ik vo ne moto kan spare, kan ik toch nog is vo ne moto spare, dus als ik verongeluk, geen probleem, toch? :+
 
ik denk eig wel da ik de "zwakste" moto zal hebbe op eel da circuit dan... ne 25 kw die max 170 rijdt, al de rest zen wrs supersporte van 600 cc en 125 pk minstens?
 
t hangt ervan af waarmee dat ge dat doet, maar ik dacht dat huren soms wel mogelijk was (schiet mij niet dood als ik verkeerd ben eh! ;) )
En wrm denkt ge dat ge de zwakste zou hebben? Het maakt zeker bij zo'n eerste les niet uit hoe snel je kan. Op zo'n momenten zie je toch ook enduro's op de baan?

Wel tof dat ge zo vlug geld bijeen hebt :P Dat is bij mij wel anders nu ik mijn studenjob kwijt ben!
 
t hangt ervan af waarmee dat ge dat doet, maar ik dacht dat huren soms wel mogelijk was (schiet mij niet dood als ik verkeerd ben eh! ;) )
En wrm denkt ge dat ge de zwakste zou hebben? Het maakt zeker bij zo'n eerste les niet uit hoe snel je kan. Op zo'n momenten zie je toch ook enduro's op de baan?

Wel tof dat ge zo vlug geld bijeen hebt :P Dat is bij mij wel anders nu ik mijn studenjob kwijt ben!
da zou ik nooit doen he ;)

en ja, snel geld bij 1 nu ook ni, maar alez :P en hoe komt dage uw job kwijt zijt? wat was uw job eig ?
 
Ik werkte in de Free Record Shop van de Metropolis. Maar eind december ben ik gestopt, omdat ik in januari examens en wedstrijden had, en dat de FRS ging stoppen in februari. Het ging een boekhandel worden.

En ik weet het, het is ondertussen toch al wel enkele maanden geleden, enz... Maar da was echt een goei job en die uren kwamen goed uit voor mij.
 
welkom @ mf

eerst met je motor op het circuit dan op de openbare weg... doe je goed
ik wil deze zomer ook nog cursus volgen op zolder nivo 1
weet je al via welke school je dat gaat doen?
 
Nee, dat weet ik nog niet... maar het zal waarschijnlijk wel in Zolder zijn.
 
En ff een foto'tje posten van m'n szr :]
full
 
ahja, als ge in de lijst van de belgen opgenomen wilt worden, gewoon een fotoke van uwe moto posten in het belgentopic, en de sheldon zal er voor zorge :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan