ook maar even voorstellen dan..

~Suus~

MF veteraan
9 aug 2007
3.686
4
Apeldoorn
Hai allemaal :W

Ik las al een tijdje mee op dit forum, maar gister mn theorie gehaald dus reden om me nu maar eens aan te melden dacht ik.

Theorie dus alvast in de pocket, maar het echte werk moet nog gebeuren, ik ben nog aan het lessen... wel helemaal te gek dat motorrijden... ik kan het soms nergens anders meer over hebben en vriend(en) en familie worden nu al helemaal gek van me. Goed dus dat er zo'n forum als dit is!

Verder ben ik nog lekker aan het rondkijken wat voor soort motor ik straks wil aanschaffen... wat ik leuk vind veranderd ongeveer met de week (er is zoveel moois!), dus... oh, en ik heet Susan en woon in Nijmegen!

Groetjes!
 
Hoi Susan!

welkomzs0.gif
 
Da's knap, al 6 reacties en nog niemand om een foto gevraagd O-) _O-
 
Laatst bewerkt:
Gek, hé. Een paar vrouwen die reageren, en de rest heeft een relatie. Die zijn niet wanhopig _O-


Maar je mag wel een foto van mij hebben als je wil O-)
 
Gek, hé. Een paar vrouwen die reageren, en de rest heeft een relatie. Die zijn niet wanhopig _O-


Maar je mag wel een foto van mij hebben als je wil O-)


Wat heeft die relatie er mee te maken dan :?

Welkom Suus!
Maak er een dolle boel van hier!

Enne, tsja, een foto van jou, eventueel met motor, wordt zeer op prijs gesteld.
 
Wat heeft die relatie er mee te maken dan :?

Welkom Suus!
Maak er een dolle boel van hier!

Enne, tsja, een foto van jou, eventueel met motor, wordt zeer op prijs gesteld.

Omdat het opvalt dat dit 99% alleen maar gevraagd wordt door ( bepaalde ) heren als een vrouw zich hier inmeld. En nooit bij een man die zich hier voorsteld...

Maar dat kan ik natuurlijk verkeerd zien, vrouwen komen van Mars hé, die zie je niet veel ;)
 
leuk, zo'n welkom... dank jullie wel! Een foto?! hmm... ik ga ervoor zorgen...
wou m'n instructeur al eens vragen om een foto te maken... moet natuurlijk ook zelf even zien hoe dat eruit ziet op zo'n motor! maar aangezien dus blijkbaar de mannen erom vragen, zal het wel een foto zonder helm moeten zijn, want dat weten we op Venus ook wel... ;)
 
leuk, zo'n welkom... dank jullie wel! Een foto?! hmm... ik ga ervoor zorgen...
wou m'n instructeur al eens vragen om een foto te maken... moet natuurlijk ook zelf even zien hoe dat eruit ziet op zo'n motor! maar aangezien dus blijkbaar de mannen erom vragen, zal het wel een foto zonder helm moeten zijn, want dat weten we op Venus ook wel... ;)


tip: liefst in bikini







:+









oh ja, welkom :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan