Ook maar even voorstellen

Fisherman

Rookie
22 sep 2003
28
0
Apeldoorn
Hallo allemaal.
Ik ben Louis uit Apeldoorn. Tijdens het zoeken naar een nieuwe motor kwam ik toevallig op deze site terecht en sindsdien kijk ik bijna elke dag. Echt gaaf niks geen reclame en andere onzin. (WD 40 alleen dan)
Die nieuwe motor is intussen ook al gevonden ik heb mijn gsx 600f ingeruild voor een cbr 600F(wie niet).
Afgelopen weekend heb ik ook even een kijkje genomen op het KB Apeldoorn wat een drukte zeg wel gaaf maar mijn vriendin die achterop zat vond het een beetje eng allemaal zo door elkaar scheuren. Verder heeft ze geen commentaar ik hoor tenminste niks als we aan het rijden zijn.

Het lijkt me ook leuk om eens wat af te spreken via deze site ik heb niet veel bekenden die van motoren houden. En ik heb gezien dat er toch zat mensen in de buurt van Apeldoorn rijden.

Groet,

Louis
 
Welkom bij de club er zijn genoeg mensen uit Apeldoorn hier te vinden,kom zelf uit Deventer.
En ken ook maar weinig motor rijder uit dit gebied.
Ben bij de mega meeting geweest in Amersfoort hoop nieuwe mensen leren kennen.
Maar als je in de buurt bent kunnen we altijd een stukje sturen(gummen)
:] :]
 
Daar zijn al snel reacties op.

Ojaa ik zal vanavond proberen een plaatje van mijn cbr te plaatsen. Als iemand dat tenminste leuk vindt?
 
Op dinsdag 23 september 2003 13:28 schreef Fisherman het volgende:
...kijk ik bijna elke dag. Echt gaaf niks geen reclame en andere onzin. (WD 40 alleen dan)

Pardon?? dan heb je nog lang niet alles gelezen.. heb al enkele keren professionele hulp moeten inroepen om me weer op te rapen..

oja, Welkom!
 
Even orgineel zijn... Welkom!

Ik zou graag eens in de buurt van Apeldoorn willen gummen, maar ben er niet zo bekend. Maar die paar keer per jaar dat ik er kom, lijkt het me wel dat er paar mooie wegen te vinden zijn voor het bijschafen van het bochtenwerk?!

Wellicht leuk om eens (met een groep) daar het asfalt te vervuilen.
 
nee,

kun je dat niet zien aan mijn ervaring om een plaatje erop te zetten kan iemand mij effe helpen ik krijg het niet eens voor elkaar om een smiley te plaatsen
 
hier issie:

full
 
full


Eerst typ je {img}daarna de url van het plaatje, daarna typ je {/img} de { en } moet je vervangen met deze tekens [ en ]


Mmm Lara is sneller, maar ik leg het lekker beter uit.. :P
 
nee,

kun je dat niet zien aan mijn ervaring om een plaatje erop te zetten kan iemand mij effe helpen ik krijg het niet eens voor elkaar om een smiley te plaatsen
Plaatje plaatsen:
[*img] URL van het plaatje [*/img] (zonder * ertussen en geen spaties)

Smiley:
Kijk boven de smiley naar de code. 8 - ) wordt 8-)

Voor meer vragen kijk bij FAQ boven aan je beeldscherm ;)
 
perfect zo, dank jullie wel, voorlopig zal ik wel weinig plaatjes erop zetten ik hou deze motor voorlopig en voor actie foto's heb ik volgens mij te weinig actie maar daar wordt aan gewerkt. :]
 
Allemaal bedankt voor het warme onthaal. Wel grappig dat ik zelfs over de grens welkom ben.

Hoe kom je er eigenlijk achter waar een mf meeting is of komen die dit jaar niet meer? '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan