Oostellingwerfse motormuizen!

Is dat zo dat je oud word, als je dingen vergeet!!! Kan ook wel zo zijn dat het je ene oor in ging en meteen weer door de andere eruit!! :P :Y

Oh jeetje...dan loop ik zwaar achter...of was dat 6 november?...weet nog wel dat je schoonvader gezakt was toen... Hellup ik word oud...en vergeetachtig!!! Haha!!!

Maar ok, kheb je nr in m'n tel gezet hoor...

Grtz
 
kloteweer....iemand wel zo enthousiast geweest er vandaag op de brommer op uit te gaan? ;)
 
Hmmm...ja inderdaad...gaan we nu wat aan doen :P

Iemand nog wezen rijden vandaag? T was er wel weer voor *D ...nu afwachten of dat zo blijft 't weekend... :Y
 
Laatst bewerkt:
Jammer hoor...maar goed, nu kan je nog een beetje zonnen he ;) in motorpak bruint t niet zo snel :P

Veel plezier maandag voor degene die de elfstedentocht gaan rijden btw...misschien dat ik nog even kom kijken maar meerijden zit er dit jaar helaas niet in...
 
Zoals ik je net al verteld heb...geen oppas...helaas...maybe next year...

Zorg jij nou maar dat je deze keer je rbw niet bijna kwijt raakt... we gaan binnenkort wel ff weer te touren, als t mooi weer blijft :P
 
Gezellig gehad?... aangezien t nou wel weer mooi weer is steeds...staat de koffie hier weer klaar hoor ;)

See ya

Grtz San
 
Gezellig gehad?... aangezien t nou wel weer mooi weer is steeds...staat de koffie hier weer klaar hoor ;)

See ya

Grtz San

Ja, was wel gezellig.. *O* Leuk groepje om mee te rijden.. En het weer zat natuurlijk enorm mee, al was het soms wel heel erg warm.. 8-)

We komen binnenkort wel ff een bakje doen.

Spreek je!
 
Haha, veel???...ze zullen er ongetwijfeld zijn, alleen niet in dit topic ;)

Waar kom jij vandaan dan?...
 
Hallo

Even voorstellen. Mijn naam is Erik en woon in Oosterwolde. Ik dacht, zal me hier eens aanmelden.

Dit is mijn huidige motor:

full
 
*O* Haay!!! *O*

Gezellig dat je er ook bij bent.....
rijd je vaak door Appelscha toevallig?...komt me bekend voor... *D

See ya!!!

Grtz San

Bij nader inzien...zal jij wel niet degene zijn die hier vaak door de straat rijdt...dan waren die zwarte "laser" letters wel opgevallen denk ik ;)

:]
 
Laatst bewerkt:
Haha, veel???...ze zullen er ongetwijfeld zijn, alleen niet in dit topic ;)

Waar kom jij vandaan dan?...

Haha oke...

Vond het nog aardig wat eigenlijk :9
Maar ik kom uit H'wijk.

:) Ben nog geen 18 hoor kijk hier alleen een beetje rond rij nu rond op een schakelbrommer.
Ik zie wel af en toe een zwarte steerfigher achtige motor door haulerwijk rijden.
Misschien dat diegene hier ook komt en zichzelf aangesproken voelt? :]
 
Beetje late reactie, maar uh...denk niet dat ik dat geweest ben...die van mij is rood zwart... ;)

Dus mensen wanneer gaan we s ff met z'n allen een blokkie om?...

Bijna TT (nacht) *O* Weet iemand of 't gewoon in de stad is dit jaar? Kheb gehoord dat er plannen waren om al die mensen bij t circuit te proppen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan