Ooww... verliefd... kawa zx6rr..

Mlies

MF veteraan
21 aug 2002
1.003
0
Arnhem
Sh*t.
Had ik 'r nou maar niet gezien.
Had ik nou maar geen abonnementen op motorbladen
Had ik maar wat tegen Kawagroen...
Ze is zo mooi...
En mijn eigen trouwe meisje dan?
Laten zitten voor haar jongere zusje?

Boehoe...

Iemand enig idee hoeveel Kwaakjes van dit soort in Nederland geleverd gaan worden?
 
k_ninjazx6rr_b_800.jpg
 
ik ben ook ongelooflijk verliefd op de nieuwe zx6r.. eerste keer da k em zag.. gewoon een kwartier me mijn mond open gezete... en dan in a'dam toen ik em irl zag MMMMMMMMMMM perfect !!! :9~
 
Ik vind hem absoluut lelijk!
Die fiets is overdone. Alles is gewoon té.
En alleen voor de remmen hoef je hem niet te kopen.
 
Ik vind die nieuwe kawa ook niet mooi. Lijk een beetje de duitse kant op te gaan. Die hoge kontjes bedoel ik dan. Is absoluut niet mijn smaak. Ik vind ook de R1 met led achterlichten niet mooi. Is gewoon niet mijn smaak. De zx6r uit 2000 vind ik wel mooi. Gewoon zoals ik het gewend ben. Normale achterlichten en een normaal kontje.
 
Ik vond hem wel even wennen O-)
Maar nu vind ik hem schitterend :9~
Lekker scherp en agressief.
Wel een beetje erg klein maar dat zal wel moeten om een zo laag mogelijke gewicht te kunnen realiseren.
De Kawasaki ZX6R is weer bij de tijd (of moet ik zeggen zijn tijd weer ver voor uit :} )
En voor de verstokte conservatieveilingen of de toerristen onder ons heeft Kawasaki altijd nog de ZZR600 :+
Crawl
 
Kawa heeft teveel gekeken naar de Yamaha R6, ze lijken nogal opelkaar.
Jammer dat Kawa niet zelf een eigen gezicht aan hun motor hebben gegeven.
 
Kawa heeft teveel gekeken naar de Yamaha R6, ze lijken nogal opelkaar.
Jammer dat Kawa niet zelf een eigen gezicht aan hun motor hebben gegeven.
Kan toch al niet kiezen tussen R6 en 6R :?
Dus omdat 6R in blauw erg Yammie is,hel ik over naar KAWA. :P .
En dan noem ik hem gewoon YAMASAKI VELVET toch? :9
 
Ik dacht enkel als je er ook de ZX6RR-cup mee rijdt, dat je er dan een kan bestellen.

Lijkt me sterk...

Maar euh, die RR is er alleen in het groen toch? Laat dan maar zitten, want als er iets is wat zuigt als een Nilfisk dan is het wel Kawa-groen :X
 
Sh*t.
Had ik 'r nou maar niet gezien.
Had ik nou maar geen abonnementen op motorbladen
Had ik maar wat tegen Kawagroen...
Ze is zo mooi...
En mijn eigen trouwe meisje dan?
Laten zitten voor haar jongere zusje?

Boehoe...

Iemand enig idee hoeveel Kwaakjes van dit soort in Nederland geleverd gaan worden?
Ze schijnt nogal afgestemd te zijn op puur circuitknallen. Het vermogen is naar verluid minder dan de enkel-R, die er stiekem vrijwel hetzelfde uitziet... De dubbel-R is meer aan te raden met competitiekit, wil je écht profijt hebben van de leuke extraatjes op die fiets. Dus dan pak je toch lekker de vrij verkrijgbare enkel-R?

Maar ook je ouwe trouwe meisje blijft een lekker ding en biedt genoeg plezier... :)
 
Waarom zou je een RR kopen als een R beter geshikt i voor normaal gebruik en dan ook nog standaard beter en sneller loopt. Maar goed, er zullen wel weer genoeg mensen zijn die zich willen onderscheiden met een extra R.
 
Waarom zou je een RR kopen als een R beter geshikt i voor normaal gebruik en dan ook nog standaard beter en sneller loopt. Maar goed, er zullen wel weer genoeg mensen zijn die zich willen onderscheiden met een extra R.

Dan toch maar voor 'erbij'? (kan iemand even voor me collecteren) O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan