martin BEagle
Die hard MF'er
Nu omdat ik mn hornetje eind van de zomer in de prak gereden heb en ik nu al kriebels heb om te rijden denk ik niet dat ik eht ga volhouden om volgende zomer niet te rijden en te sparen tegen het voorjaar daarop om een volledige nieuwe te kopen.
Daarmee ben ik begonnen om het internet af te schuimen om een oude motor te kopen voor zo weinig mogelijk geld +-650€ - 1000€ om de zomer mee door te komen.
Nu ja oud zal ie zijn voor die prijs maar of ie in orde is?Oud geen probleem want ik denk dat ratbike rijden ook es zn charme heeft en een oude kan ook zn pk en koppel hebben :-)gsfx -R 1100cc van 1988 130pk koppel weet ik niet direkt
(weegt wel een kwart ton)heb er zo eene zien staan voor 650€ daarmee.Ze zeggen remmen en banden goed maar waar moet je nog op letten?
De koppeling?Hoe kan je zien of die in orde is?Luisteren of ie in leegstand rare geluiden maakt?en ermee rijden en kijken of ie nog goed schakelt?Hoe chek je de remmen?Rijtest?Wanneer heeft zo een oud brik onderhoud nodig?Wanneer hebben die z hun groote kost bij 100000km gelijk een auto?
Hopelijk kan er mij iemand wijzer maken.
TNX
Daarmee ben ik begonnen om het internet af te schuimen om een oude motor te kopen voor zo weinig mogelijk geld +-650€ - 1000€ om de zomer mee door te komen.
Nu ja oud zal ie zijn voor die prijs maar of ie in orde is?Oud geen probleem want ik denk dat ratbike rijden ook es zn charme heeft en een oude kan ook zn pk en koppel hebben :-)gsfx -R 1100cc van 1988 130pk koppel weet ik niet direkt
(weegt wel een kwart ton)heb er zo eene zien staan voor 650€ daarmee.Ze zeggen remmen en banden goed maar waar moet je nog op letten?De koppeling?Hoe kan je zien of die in orde is?Luisteren of ie in leegstand rare geluiden maakt?en ermee rijden en kijken of ie nog goed schakelt?Hoe chek je de remmen?Rijtest?Wanneer heeft zo een oud brik onderhoud nodig?Wanneer hebben die z hun groote kost bij 100000km gelijk een auto?
Hopelijk kan er mij iemand wijzer maken.
TNX

Bestaat er geen kant en klare betaalbare oplossing