Op zoek naar advies voor motor met ABS

Nippie

Rookie
7 feb 2022
2
2
Hoi!

Ik ben bezig met mijn motor rijbewijs (A2) en ik ben op zoek naar een nieuwe motor. Nou ben ik een grote fan van naked bikes/retro motoren (stijl en de ronde koplamp), maar ik wil ook graag dat de motor ABS en min. 250 cc heeft. Mijn budget ligt eigenlijk op max. 4000 euro, maar ik kom niet heel ver in mijn zoektocht.

wie heeft er tips :)?

Bedankt!
 
Misschien een motor zonder ABS overwegen?
Dan is het aanbod wat groter..
En een motor van rond de 20 jaar oud is ook prima, zeker als eerste motor! 😁
 
Misschien een motor zonder ABS overwegen?
Dan is het aanbod wat groter..
En een motor van rond de 20 jaar oud is ook prima, zeker als eerste motor! 😁
Bedankt voor je reactie! Ik heb het wel overwogen, maar ik denk dat het hebben van ABS mij wel een veilig(er) gevoel op de weg zal geven.. Maar misschien zit het in mijn hoofd..
 
Vaak wel, meestal merk je wel dat de ABS in gaat. Dus even terug denken aan hoe vaak dat is gebeurt. Zonder die ABS heb je idd wel veel meer keuzes (wat dan misschien weer te veel keus wordt :) ).
Ik enk dat TS een beginnend rijder is. Dus terugdenken aan alle keren ABS heeft niet veel nut. Denk niet dat dat er veel zullen zijn. Net als de gereden kilometers.
 
De meeste fouten maak je toch tijdens lessen, daar moest ik nog een noodstop maken, in praktijk bijna nooit. Dus als je daar dan al niet de ABS hebt gebruikt.....
Net als vallen, doe je in het begin ook wel eens, en later weet je dat dat niet op schiet :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan