• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

op zoek naar een motor

schuttingdeur

Die hard MF'er
Lid geworden
3 jun 2008
Waarderingsscore
0
ey ik ben bezig met motorlessen maar nou moet er natuurlijk ook een motor komen,
ik zat zelf te denken aan een sport tour vanwege 25kw(racer wil ik alleeen met vol vermogen).

mijn eerste keus is een suzuki gs 500 bj 2003 kleur blauw

het gaat mij metname dat het nieuwe blok eronder licht bij deze want in die oude schijn nog wat kinderziektes in te zitten en ik vind de oudere modellen lelijk

weet iemand waar dit type te koop is voor 3000 euro ongeveer (ofminder)
ik ben al 3 weken aan het zoeken maar het is allemaal een eind van huis (2uren rijden)

tweede keus cb 500 bj 2002 (ofnieuwer)

zijn super betrouwbaar maar beetje oudbollig van uiterlijk

maar iedereen zegt dat de gs veel slechter is dan eeen cb maar hoe denkenb jullie daarover?

weet iemand nog leuke modellen motoren voor 25 kw en sport tour?

alvast bedankt

Als je 3000 euro ervoor wilt besteden, zou je ook naar een gsx 600 f kunnen kijken. Zelf onlangs 1 zelf aangeschaft. Kan ook mooi 25kw op kenteken vanaf bouwjaar 1995 dacht ik. Zelf heb ik het nieuwe model. Is zeker geen supersport, maar ook weer geen tour. Zit er tussen in

Kinderziektes in het oude GS500 blok? Noem mij ze dan eens... en noem me direct wat er anders is aan het zilverkleurige blok ipv het zwarte blok qua onderdelen? Een GS500 is bulletproof, alleen het frame wilde wel eens wat roesten, afhankelijk van hoe je het zelf onderhoud.

Bij De Valkenier in Barneveld staat er een van 2002 in de kleur die jij wilt. Maar als je in Wolvega woont, is het niet zo gek dat de meeste motorzaken ver weg zitten..... soms moet je iets van verder weg halen.

En een GS veeeeel slechter dan een CB? Wel nee. Alle motoren tegenwoordig zijn goed, tenzij je met iets Chinees aan komt. Het kan zijn dat de CB net wat betere kwaliteit heeft, maar de gemiddelde motorrijder merkt dat niet eens. Bovendien stuurt een CB500 heel wat lomper dan een GS500.

er was een leuke gs500 op deze forum te koop. bouwjaar 2004 dacht ik, 10000 kilometers op de teller en zwart. zag er prachtig uit en koste iets van 3000 euro...

Kinderziektes in het oude GS500 blok? Noem mij ze dan eens... en noem me direct wat er anders is aan het zilverkleurige blok ipv het zwarte blok qua onderdelen? Een GS500 is bulletproof, alleen het frame wilde wel eens wat roesten, afhankelijk van hoe je het zelf onderhoud
bigend

ik zeg niet dat er kinderziektes in zijn ik heb verhalen gehoord dus ik wou ff weten of het ook waar is maar het nieuwe model gs vind ik mooiere uitstraling hebben maar mss ga ik nu toch weer voor een klein project een cb1 is 400cc en 4 cilinder dus is net ff wat feller met optrekken maar zijn dit goede motoren? ik weet het het is geen 1 uit 2003 ofzo maarja wel leuk om ff omtebouwen dan zijn ze nog wel vet.
en mijn idee ermee is profecioneeel te laten overspuiten donkerblauw meattlic ofzo en de velgen couten en kipperlichtjes en dat soort dingen

jawel ze staan op marktplaats 25 kw op kenteken en anders gewoon ff een uitdraai van de testbank is ook goed toch

Terug
Bovenaan Onderaan