Op zoek

bruinzee

Rookie
24 mrt 2019
5
3
Leiden
Ik ben René. Ik heb een oude Virago 535 recent verkocht en ben op zoek naar iets nieuws. Vanwege mijn lengte 1.72, ben ik op zoek naar een lage motor.

Iemand suggesties
 
:W René
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Hoi René, wees eens wat specifieker,bijvoorbeeld prijsklasse,2ehands of nieuw,chopper,sportmotor,toermotor,all road,off the road enzzzzzzzzzzz?
 
ik ben ook 1.72 triumph rocket 3 gaat al vijf jaar goed
hiervoor virago 1100 12 jaar
 
De gebruiker is na 14 juli niet meer op het forum geweest, post gerust verder maar wellicht dus 'voor niets'.

Dat gebeurt regelmatig op forums en ik zie het ook op facebook. Daar heb je een club motorrijders met 40.000 leden en stelt iemand een vraag over het niet willen starten van zijn motor, compleet met een filmpje waarop je het startrelais hoort klikken.

Dan krijgt hij meer dan 200 antwoorden en je ziet hem niet meer terug, merkwaardig.
 
Heel interessant allemaal, maar heb je al een Vmax gekocht? Effe bij de les blijven a.u.b.!
 
Ik ben zelf 1,73 en ik rij op een R1. Ik dacht in eerste instantie ook dat ik te klein zou zijn maar dat valt echt reuze mee. Je hoeft niet perse met gebogen knieen op de grond te komen.
 
De hoogte van de Vespa is perfect :-) weegt 107 kg. Heb elders in het forum gepost over het elektra probleem :-(
 
Terug
Bovenaan Onderaan