Het Ede topic kan ik zeker proberen, en anders is idd werkspot nog een alternatief.
De verbinding tussen de aanhanger zelf en de motor is een sub-frame. Dit sub-frame
kan op meerdere manieren verbonden zijn met het achterwiel, b.v. met 2 pinnen die
door de holle buis gaan, of een lange pen met borging die ook door de holle buis gaan.
Zelf zat ik aan die mogelijkheid te denken, waarbij het einde van die pen dezelfde
vorm heeft als de pen van een schijfrem slot.
Freebirds worden nu niet heel vaak aangeboden, en die vind ik er niet direct bijpassen.
Mijn gedachte is dat als het een simpele constructie is waarbij je 2 bestaande zijkoffers
mee kan gebruiken (de topkoffer is een extra en is niet per se nodig) dit een meer universele
oplossing is en wellicht beter oogt dan een freebird.
Natuurlijk zijn er mooi vorgegevn exemplaren (b.v. die van motogoodies), alleen bestaat dat
merk niet meer en je komt ze vrijwel nooit tegen
Oh ja, de constructie zit vrijwel op dezelfde hoogte als de as van het achterwiel, en het
wiel van de aanhanger gaat een voorwiel van een scooter worden, of een klein standaard aanhangerwiel
(iets van 30 cm diameter dacht ik).