• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Open dag Motordrome: 8 april Bergum

Klinkt leuk, als ik in de buurt ben zal ik ook eens even komen kijken! ;)

Wie gaan er nog meer naar de open dag van MOTODROME te Bergum op 8 April ???

WWW.MOTODROME.NL
Hey, ik had nog niet gehoord dat er weer een open dag aan zat te komen. Haal daar geregeld spullen vandaan… Altijd goede service e.d.

Vorig jaar was er ook een open-dag, met een dynojet vermogens testbank. Volgens mij werden er toen rijvaardigheidsdemonstraties gegeven in samenwerking met de rijschool Herman Beek die motodrome als startpunt voor zijn lessen gebruikt.

Vorig jaar leuke verhalen over gehoord, zelf was ik hellaas verhinderd. Hoop dat ik dit jaar ff langs kan gaan, is altijd gezellig zo’n open dag.

Heb net in dit

[topic=91915]Fryske riders sammelje hjir![/topic]

topic toegezegd dat ik ook langs kom.

Zag net op de site van Motodrome de volgende flyer staan met info over de open dag. Ook deze keer weer een dynojettestbank...

full

Oordopjes niet vergeten! Wat een heerlijk "lawaai" (mag/kun je het lawaai noemen?) zo'n hele dag met bikes op die bank te screamen. Heb die van mij er 2 jaar terug ook bij de opening op gehad.. YEAH!! :D

Zat er aan te denken om mijn R6 derop te zetten, maar ben bang dat ik schrik en erachterkom dat dat ding veel te weinig vermogen heeft. :P

Ignorance is bliss...

[ ]

Net zo als de mijne vorig jaar, had 10 pk te weinig. _O- Maar loopt als een kogel :Y .
Maar het is zowieso leuk om je bike te zien en horen krijsen op de testbank.

Ik denk er nog even over... het is ook nog geen 8 april.

Ik kom ook even langs met mijn DUCATI 888! Vorige keer een dynorun gedaan en dat is dus echt helemaal te gek! Dus als je je motor eens lekker door zijn versnellingen wilt horen jagen moet je dat zeker ook eens proberen. Ze hebben daar sinds kort een nieuwe monteur. Aardige gozer met goed verstand van zaken. Kun je je motor wel aan toevertrouwen zeg maar!

Terug
Bovenaan Onderaan