• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Ophanging kenteken Kont R1 2003

Dommelsch

MF'er
Lid geworden
20 jun 2003
Waarderingsscore
0
Hallo

Ik wil onder mijn R1 kont uit 2003 iets moois maken om mijn kentekenplaat + knipperlichten op te hangen.

Iemand een idee? Graag een foto.

Alvast bedankt

Toevallig is mijn vader zondag ook aan zoiets bezig geweest. Het is gemaakt van zink (dat ga je krijgen hé, met een installatiebedrijf aan het huis vast :P ), ik heb 't gisteren in de primer gezet en ben het nu zwart aan 't spuiten.
Zo ziet het er ongespoten uit en ik vind het er zeer geslaagd uitzien.

full

Ziet er zeker mooi uit, maar waar laat je je knipperlichten en kentekenverlichting?
Op de Motorbeurs in Utrecht ga ik kijken voor mooie knipperlichjtes. Als ik die gevonden heb boor ik gaatjes in het driehoekje aan de zijkant van de kentekenplaatrhouder. Dat driehoekje zorgt ook voor stevigheid (voor zover dat nodig is). Ennuh, kentekenverlichting?! O-)

gewoon integrated taillights bestellen... hebbie nog iets moois ook en je hebt niet van die uitstekende dingetjes allemaal... en idd... kentekenverlichting is te verwaarlozen.. (wel verplicht overigens !)

Toevallig is mijn vader zondag ook aan zoiets bezig geweest. Het is gemaakt van zink (dat ga je krijgen hé, met een installatiebedrijf aan het huis vast :P ), ik heb 't gisteren in de primer gezet en ben het nu zwart aan 't spuiten.
Zo ziet het er ongespoten uit en ik vind het er zeer geslaagd uitzien.

(Afbeelding)

Hebbie ook een foto van meer van achteren??

Terug
Bovenaan Onderaan