Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

), ik heb 't gisteren in de primer gezet en ben het nu zwart aan 't spuiten.Op de Motorbeurs in Utrecht ga ik kijken voor mooie knipperlichjtes. Als ik die gevonden heb boor ik gaatjes in het driehoekje aan de zijkant van de kentekenplaatrhouder. Dat driehoekje zorgt ook voor stevigheid (voor zover dat nodig is). Ennuh, kentekenverlichting?!Ziet er zeker mooi uit, maar waar laat je je knipperlichten en kentekenverlichting?

Het is een vrij simpel dingetje dat je zelf kunt maken, zie hier de kentekenplaathouder van Speedy70's SV650:Waar kun je die kenteken houders plus knipperlicht bevestigingen nog meer halen??
ik ben nl. opzoek naar zo'n ding voor m'n nieuwe kontje
Toevallig is mijn vader zondag ook aan zoiets bezig geweest. Het is gemaakt van zink (dat ga je krijgen hé, met een installatiebedrijf aan het huis vast), ik heb 't gisteren in de primer gezet en ben het nu zwart aan 't spuiten.
Zo ziet het er ongespoten uit en ik vind het er zeer geslaagd uitzien.
(Afbeelding)
Nee nog niet. Ik zal die vanmiddag ff voor je maken.Hebbie ook een foto van meer van achteren??
[/me]
[/me]